    From: "matryca" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak ustalic adres dluznika (firmy)
    Date: Tue, 19 Jul 2005 23:56:09 +0200

    Witam,
    Mam dluznika - sprawa jest niezle zabagniona (rodzina, wspolwlasnosc itp) i
    ciagnie sie juz prawie dwa lata.
    Domagam sie od pewnej firmy (i jej wlascicieli) kwoty w granicach 100 tys
    PLN w ramach odszkodowania za uzytkowanie mojej nieruchomosci bez mojej
    zgody.
    Nie stac mnie na wpis sadowy od calosci kwoty (w granicach 8%), ale nawet po
    1/10 naleznosci sie schyle.
    Chcialabym wniesc sprawe do sadu, ale nie znam obecnego adresu firmy -
    zmienila siedzibe jakies 2 miesiace temu. Wlasnie wrocila do mnie
    korespondencja z adnotacja "adresat wyprowadzil sie". Ostatnie wezwanie do
    zaplaty odebrali w lutym (mam zwrotne potwierdzenia odbioru w reku).
    Jaki adres dluznika podac we wniosku sadowym?
    W zasadzie jedynym aktualnym parametrem jaki mam to nazwa i regon firmy,
    oraz nazwiska wlascicieli (chociaz obecnie struktura wlasnosciowa firmy tez
    moze sie juz zmienila).
    Czy jest mozliwe ustalenie siedziby firmy na podstawie regonu?

    A moze z innej beczki? Czy znalazlby sie chetny na kupno takich
    "naleznosci"? Kwota jest spora i dynamicznie przyrastaja odsetki - moze to
    kogos zainteresowac, jesli nie mam wyroku sadowego?

    Nie ma tu mowy o przedawnieniu, bo dluznik caly czas uzytkuje moja
    nieruchomosc (podnajmujac ja za posrednictwem lancuszka podobnych
    "firemek") - mieniac sie "posiadaczem".

    Dzieki za wszystkie pomysly