  • 1. Data: 2006-11-22 23:07:55
    Temat: jak unieszkodliwic patologie z mieszkania nade mna
    Od: "misiek" <b...@g...pl>

    Witam szanownych grupowiczow.
    jak unieszkodliwic patologie mieszkania nade mna ? libacje - alkoholicy,
    halasy itp itd... juz jeden sad grodzki byl - zero reakcji - co polecicie ?
    zasugerujcie kierunek w ktorym mam pojsc - dzielnicowy sie opindala
    macie jakies sugestie ?
    z gory wielkie dzieki...
    pozdrawiam.

    --
    Ascona GT 2.0 NE `86 - hachback

  • 2. Data: 2006-11-22 23:14:03
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > ?
    > zasugerujcie kierunek w ktorym mam pojsc - dzielnicowy sie opindala

    Moja szanowna Mama poradzila sobie walac siekiera w parapet okna kuchennego
    kretynow pietro wyzej. Potem w drzwi. A potem kilka godzin awantury.
    Dotarlo, balanguja gdzie indziej.

  • 3. Data: 2006-11-22 23:17:00
    Od: "misiek" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Moja szanowna Mama poradzila sobie walac siekiera w parapet okna
    kuchennego
    > kretynow pietro wyzej. Potem w drzwi. A potem kilka godzin awantury.
    > Dotarlo, balanguja gdzie indziej.

    reczna perswazje mam zamiar wystoswac, jak nic innego nie pomoze ;)
    poprosze jeszcze jakies sugestie ;)

  • 4. Data: 2006-11-22 23:19:36
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    W ogóle, jeśli chodzi o takie szeroko rozumiane "zachowania aspołeczne"
    (jak właśnie np. hałasowanie), to u nas prawo jest, niestety, zaskakująco
    liberalne :( - jeśli można w takiej sytuacji użyć tak pozytywnie brzmiącego
    określenia.
    --

    Z.

  • 5. Data: 2006-11-22 23:19:44
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > reczna perswazje mam zamiar wystoswac, jak nic innego nie pomoze ;)
    > poprosze jeszcze jakies sugestie ;)

    Straz miejska, policja. Przy dosc czestych uzasadnionych wizytach powinni
    zaczac wystawiac mandaty za zaklocanie ciszy nocnej. Olej dzielnicowego,
    dzwon na 997 i do strazy miejskiej. A balangowiczom znudzi sie, gdy
    zrozumieja, ze popijawa "podrozala".

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 6. Data: 2006-11-22 23:21:11
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > zaczac wystawiac mandaty za zaklocanie ciszy nocnej.

    Nie jestem pewien, czy mandaty, czy kolejne wnioski do sadu grodzkiego o
    ukaranie...
    Jesli to spoldzielnia, to oni tez moze beda w stanie pomoc, szczegolnie
    jesli to sa lokatorzy.

    Pozdrawiam,

    Andrzej