  • 1. Data: 2006-11-22 22:04:52
    Temat: umowa z telekomunikacyjnym dostawca=zlodziejem
    Od: "bakerm" <m...@g...com>

    Witam
    Pol roku temu.. Podpisalam umowe terminowa z firma telekomikacyjna o
    swiadczenie uslug telekomunikacyjnych. W zalaczniku A do tejze umowy
    jest punkt o nazwie oferta, gdzie jest wypisane
    plan taryfowy - taki a taki
    oferta - tu idiotyczna nazwa promocji
    wysokosc oplaty - tu pewna kwota (jak sie latwo domyslic nie niska)
    Pod spodem klauzulka ze "informacja o atualnym cenniku dostepna pod
    numerem infolinii lub na stronie internetowej"

    Teraz.. Chcialabym rozwiazac umowe przed czasem jej zakonczenia (w
    umowie sa okreslone warunki na ktorych moge tego dokonac), ale okazuje
    sie ze istnieje jeszcze regulamin owej promocji o idiotycznej nazwie..
    1. Regulaminu nie widzialam na oczy podpisujac umowe i zalaczniki..
    2. Co wiecej.. O istnieniu regulaminu promocji nie zostalam
    poinformowana..
    3. Nie ma tu zadnej klauzuli w stylu.. "Oswiadczam ze zapoznalam sie z
    regulaminem promocji"

    Teraz pytanie: Czy ja musze tego regulaminu przestrzegac? Jesli tak, to
    na jakiej podstawie?
    Skad mialam wiedziec ze jest jakis regulamin, ktory mnie zniewala i
    naklada kary za rozwiazanie umowy przed czasem..
    ??
    Ech.. Nie dosc ze w Polsce polaczenia sa tak drogie to jeszcze te chamy
    (przepraszam za wyrazenie) robia z nas jeleni takimi podstepnymi
    metodami.

    Jest na nich jakis sposob?
    MP
    PS. Nie chodzi (tym razem) o TP'se

  • 2. Data: 2006-11-22 23:35:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bakerm" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Czy ja musze tego regulaminu przestrzegac?

    Nie musisz.

  • 3. Data: 2006-11-23 09:04:38
    Od: "SOTB" <o...@p...was>

> [...]
    > Skad mialam wiedziec ze jest jakis regulamin, ktory mnie zniewala i
    > naklada kary za rozwiazanie umowy przed czasem..

    1. Poczekać na zmianę w regulaminie i nie zgodzić się w określonym terminie.
    2. Poczekać na jakąś wpadkę dostawcy i posłać reklamację do dostawcy, UKE
    (dawniej URTiP chyba).

    SOTB