  • 1. Data: 2003-10-17 13:20:43
    Temat: jak to zglosic do prokuratury?
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Moj byly od roku stosuje szantaz na mnie i moim mezu grozac, ze zglosi do
    prokuratury, ze moj maz molestuje moja i mojego bylego corke.

    Rok temu podczas wizyty w RODK stwierdzil, ze ma jakies podejrzenia, ale
    badanie u psychologa wykluczylo to.

    Moj maz i corka sa ze soba bardzo zwiazani. Mala na prawde go kocha.
    Wielkrotnie, zarowno p. kurator jak i psycholog wspominali o tym, ze sa
    pomiedzy nimi bardzo dobre relacje.

    Ostatnio w ramach zemsty na mnie, zglosil sprawe do mopsu, oczywiscie
    zaczely do mnie wydzwaniac urzedniczki. Wybralam sie do wskazanego
    psychologa. Po rozmowie ze mna, jak rowniez zapoznaniu sie z dostepna
    dokumentacja p. psycholog stwierdzila, ze nie ma potrzeby badac dziecka, co
    byloby stresem, ze badal je juz jeden specjalista. Moj byly jednak nie
    odpuscil . Zaczal wydzwaniac do p. psycholog grozac naswietleniem sprawy w
    tv i prasie.

    p. psycholog postanowila jednak porozmawiac z moim mezem i mozliwie jak
    najdelikatniej przebadac corke. Wszystko po to, zeby sprawa zostala
    zamknieta zgodnie z zasadami sztuki. zeby nie bylo do czego sie przyczepic.

    Obecnie na policji pod okiem prokuratury toczy sie sprawa o grozby karalne
    mojego bylego wzgledem mojego meza... moj byly leczyl sie psychiatrycznie...

    Czy moj maz moze zlozyc doniesienie do prokuratury? o pomowienie czy
    znieslawienie?

    Pomozcie, bo to wszystko wplywa na nasz calkiem udany zwiazek, nie
    wspominajac o dziecku...

    Kania