  • 11. Data: 2003-02-12 02:14:34
    Temat: Re: jak to jest z meldunkiem?
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Elita.pl wrote:
    <wielkie ciach>

    Nie karmic trolla

    Marek

  • 12. Data: 2003-02-12 18:01:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Arku!

    | Pozwolę Ci to udowodnić w sądzie. Podaj mi na priva dane do pozwu.

    A co mam Ci udowodnić? Bo nie złapałem. W końcu sam piszesz, że Twoim
    zdaniem powinno się Policji mówić prawdę, a kilka chwil wcześniej
    informujesz wszystkich, że przy zatrzymaniu informujesz policję, że leczyłeś
    się psychiatrycznie. No to na tej podstawie wysnułem tylko przypuszczenie i
    tyle.

    | Doprawdy? Wywróżyłeś sobie to z fusów czy ości?

    Nie, z życia. Zajrzyj do protokołu zatrzymania - tam jest na drugiej stronie
    spis zadawanych pytań. Między innymi na co i kiedy się leczył.

    | Ależ teraz duby smalone gadasz. Zadaniem tego adwokata nie jest "aktywne
    | działanie" lecz powiadomienie wskazanych przez Ciebie osób - w tym Twojego
    | adwokata - że nasi dzielni policmajstrzy wycierają sobie dołek Twoim
    tyłkiem
    | i poprawiają statystyki.

    O fakcie zatrzymania określonej osoby obowiązek powiadomienia wskazanej
    osoby spoczywa na organie zatrzymującym (Policja, Straż Graniczna, ABW itp.)
    Adwokat ma udzielać porad prawnych a nie informować kogokolwiek o
    czymkolwiek. Adwokata z urzędu przyznaje się dopiero w toku postępowania
    (bodaj po przedstawieniu zarzutów, ale teraz nie pamiętam), tak więc przy
    samym zatrzymaniu, to możesz co najwyżej zrealizować swoje prawo do kontaktu
    z adwokatem z wyboru. I musisz mu za to zapłacić.

    | W areszcie to osadza sąd.
    | Mniej ignorancji, więcej wiedzy by Ci się przydało.

    Tu akurat masz rację. Użyłem sformułowania potocznego. Żeby było zgodnie z
    prawem, to osadzą gościa w Pomieszczeniach dla Zatrzymanych - czy to coś
    zmienia?

    Pozdrawiam serdecznie - Robert