  • 1. Data: 2005-08-25 13:55:42
    Temat: jak to jest ? odnośnie praw autorskich ?
    Od: "Katrinos" <k...@w...pl>

    witam
    zakładam firmę
    działalność - tworzenie stron www

    mam pytanie na co zwrócić uwagę przy sporządzaniu umowy
    dotyczącej stworzenia strony www?
    jakie mogą haczyki w takiej działalności ??
    co z prawami autorskimi do projektu stworzonego przez mnie ?
    czy zamawiający przy zakupie nabywa prawa autorskie
    czy nie musi ich nabyć ?
    czy za prawo autorskie jest jakaś specjalna opłata ?
    czy po prostu zwiększam cenę za projekt ?

    Pozdrawiam
    Za wszelkie info dziękuję
    Katrinos

  • 2. Data: 2005-08-25 14:09:10
    Temat: Re: jak to jest ? odnośnie praw autorskich ?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wysil sie troche i przeczytaj odpowiedzi ktore uprzednio otzrymales