  • 1. Data: 2003-04-11 09:02:13
    Temat: jak ta k...e tepse ugryzc ?
    Od: "news" <k...@4...pl>

    posiadam w tepsie telefon isdn oraz dodatkowe 2 numery (lacznie 3) msn za
    ktore place w ramach wyzszego abomanentu "komfort". pierwotnie przychodzily
    faktury na kazdy msn oddzielnie, potem (pewnie z oszczednosci) zaczeli
    wysylac jedna zbiorcza i w dodatku bez rozpisania na numery.
    od dwoch miesiecy walcze zeby albo jak poprzednio dali mi oddzielne faktury
    dla kazdego msn-a albo na jednej zbiorczej fakturze wypisali ile z kazdego
    msna zostalo wygadane. jak narazie przepychanki na pismie sprowadzaja sie do
    odpowiedzi z ich strony, ze sie niby nie da bo nowy system billingowy itp...
    ogolnie same brednie. na pytanie co zrobia jak zablokuje sobie polaczenia
    wychodzace z wiodacego msn a z pozostalych bede korzystal "to co pojawi sie
    na fakturze" - odpowiedziec nie umieli. oczywiscie jak zechce zaplacic za
    billing szczegolowy to z kazdego msn dadza mi wydruk. jednoczesnie pisza w
    odpowiedzi na moja reklamacje: "wystawione faktury zbiorcze zawieraja
    obciazenie numeru glownego oraz rozliczenie oplat za polaczenia dla
    poszczegolnych msn" - to niby skad biora kwoty do lacznej sumy oplat ?

    macie moze pomysl jak walczyc o swoje ?

    p/s argumenty dot. zapisow w tepsiarskim regulaminie ze powinni dostarczyc
    f-re na zyczenie abonenta dla kazdego urzadzenia abonenckiego
    zainstalowanego w sieci telekomunikacyjnej (posrednio lub bezposrednio - to
    wlasnie dotyczy msn-ow) oczywiscie nie robia na nich wiekszego wrazenia, jak
    rowniez reklamacja naliczonych oplat z numeru wiodacego, z ktorego mam zero
    polaczen wychodzacych.

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp