  • 1. Data: 2003-03-16 12:45:06
    Temat: jak sklecic pismo
    Od: "iMa" <m...@N...tlen.pl>

    Witajcie Szanowni Grupiwicze,

    Jako zem jest ludek w temacie prawniczym raczej zielony, mam do was
    pytanie, co ma zawierac\jak ma wyglądac pismo do Sadu. ---- 1,5 tygodnia
    temu miała miejsce rozprawa - postanowienie Sadu potrzebuje na pismie ---
    czy to się zwie "odpis postanowienia Sadu", czy może jakos inaczej. Badzo
    prosze o pomoc, z gory dziek--

    pozdro
    i.

  • 2. Data: 2003-03-16 14:21:14
    Temat: Re: jak sklecic pismo
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "iMa" <m...@N...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy to się zwie "odpis postanowienia Sadu", czy może jakos inaczej. Badzo
    to zależy w jakiej sprawie i do jakiego sądu. Jesteś pewien że masz 14
    dniowy termin?

    Pozdr
    Icek

  • 3. Data: 2003-03-16 14:27:37
    Od: "iMa" <m...@N...tlen.pl>

    Użytkownik "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-
    domene-regexp@do_DOT.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Badzo
    > to zależy w jakiej sprawie i do jakiego sądu. Jesteś pewien że masz 14

    sprawa o zwolnienie od kosztów postępowania - (przyjęcie darowizny)
    - nie jestem pewna 14 dniowego terminu...

    pozdro
    i. (wona)

  • 4. Data: 2003-03-16 16:09:44
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > Badzo

    > sprawa o zwolnienie od kosztów postępowania - (przyjęcie darowizny)
    > - nie jestem pewna 14 dniowego terminu...

    Jeśli chcesz sam odpis postanowienia (a nie jego pisemne uzasadnienie), to
    piszesz coś w tym stylu:
    "wnoszę o wydanie odpisu postanowienia z dnia ........... w sprawie sygn.
    Data, adres, podpis, opłata sądowa 6 zł za stronę ;-)))

    pzdr
    Darek