  • Data: 2009-04-12 17:31:30
    Temat: jak sie pozbyc...
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sytuacja kolegi.Mieszka on z dziewczyna,nie maja slubu.Kupil
    mieszkanie,zameldowal dziewczyne na 5 lat wraz z jej 14 letnim synem-i jak
    to w zyciu bywa, nie uklada sie,Pannica nie chce opuscic dobrowolnie
    mieszkania,straszy policja ,w razie tego jak bedzie chcial ja za drzwi
    wystawic.. ..mozna powiedziec ze jest fatalnie...
    Wiec..co chlopak powinien ( moze )w tej sytuacji zrobic ,aby najprosciej na
    swiecie pozbyc sie pannicy w legalny i zgodny z prawem sposob ?.. wystawic
    ja za drzwi wraz z tobolami bez zadnych konsekwencji ?..niestety,prawo to
    dosc rozlegla pustynia przepisow w ktorej mozna sie zgubic..:)
    Zatem koledzy, kolezanki,w jaki sposob mozna to lagodnie rozwiazac ?

    pozdrawiam

    CeZ__134