  • Data: 2009-04-13 11:33:54
    Temat: Re: jak sie pozbyc...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    CeZ__134 pisze:

    > Moglbys przytoczyc linka do tego archiwum ? jestem tu pierwszy raz i nie
    > bardzo wiem gdzie to szukac :(

    google

    > szukam sensownego rozwiazania dla kumpla,sytuacja juz troche trwa,a laska
    > jest nie dosc ze upierdliwa to jeszcze zaborcza i zdeterminowana ;-/..-chyba
    > go wysle do prawnika po porade ...

    Prawnik wiele więcej mu nie poradzi.

    Wypowiedzenie umowy -> pozew o eksmisję -> użeranie się w sądzie ->
    ewentualnie nakaz eksmisji, ale najprawdopodobniej (jeśli nie ma innego
    miejsca do mieszkania) z koniecznością znalezienia lokalu socjalnego ->
    gmina pewnie nie ma, więc trzeba będzie samemu zafundować i ewentualnie
    pozywać gminę o zwrot kosztów.

    Inne metody będą pozaprawne, typu "wynajęcie" mieszkania jakiemuś
    brutalowi, ale jak się potem pozbędziesz jego?