  • 1. Data: 2006-07-12 13:13:40
    Temat: jak przeniesc pozowlenie na budowe?
    Od: "aneta" <a...@i...pl.WYWAL.TO>

    witam,

    pilnie potrzebuje porady z zakresu prawa budowlanego. sprawa dotyczy
    przeniesienia pozowlenia na budowę i jest na max skomplikowana. mozecie
    polecic kogos we Wrocławiu, ewentualnie obsługa on-line.

    pozdrawiam
    aneta

  • 2. Data: 2006-07-12 13:18:49
    Temat: Re: jak przeniesc pozowlenie na budowe?
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "aneta" <a...@i...pl.WYWAL.TO> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeniesienia pozowlenia na budowę i jest na max skomplikowana. mozecie
    > polecic kogos we Wrocławiu, ewentualnie obsługa on-line.

    A co w tym jest skomplikowanego? Składasz wniosek w starostwie i po 30
    dniach masz decyzję na nazwisko nowego właściciela.

  • 3. Data: 2006-07-12 14:01:12
    Od: "aneta" <a...@i...pl.WYWAL.TO>

    > A co w tym jest skomplikowanego? Składasz wniosek w starostwie i po 30
    > dniach masz decyzję na nazwisko nowego właściciela.

    gdyby sprawa wygladala tak jak piszesz nie pytalabym o to na grupie, bo
    wiedziala tyle co Ty. dzis dowiedzialam sie w urzedzie, ze tego nie zrobie.
    pozowlenie dotyczy bowiem calej dzialki i znajdujacego sie na niej
    blizniaka, a ja nabylam polowe dzialki po podziale i polowe domu blizniaka
    znajdujacego sie na tej dzialce.

  • 4. Data: 2006-07-12 14:53:36
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl>

> [...]
    > blizniaka, a ja nabylam polowe dzialki po podziale i polowe domu blizniaka

    To nie możesz od razu napisać o co chodzi? Myślisz, że my mamy szklane kule
    do wróżenia?

  • 5. Data: 2006-07-13 04:47:30
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Jul 2006 15:13:40 +0200, aneta napisał(a):

> [...]
    > przeniesienia pozowlenia na budowę i jest na max skomplikowana. mozecie
    > polecic kogos we Wrocławiu, ewentualnie obsługa on-line.

    Przepraszam ale muszę tu wtrącić te słowa: pozwolenie na budowę, pozwolenie
    na budowe, w celu aby google wynalazło ten wątek, gdy ktoś inny będzie
    szukał tematu na grupach.

    Ludzie ! Spieszcie się powoli ! Piszcie uważnie !

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net