  • 1. Data: 2002-03-16 12:36:49
    Temat: jak liczyc akcyze na sprowadzony samochod
    Od: "Ryszard Rutkowski" <r...@s...pl>

    mercedes 124 poj siln 2300 automat rok pr 1992jak policzyc wszystkie oplaty
    przy sprowadzeniu do kraju

  • 2. Data: 2002-03-16 12:58:51
    Temat: Re: jak liczyc akcyze na sprowadzony samochod
    Od: "Ryszard Rutkowski" <r...@s...pl>

    > mercedes 124 poj siln 2300 automat rok pr 1992jak policzyc wszystkie
    oplaty
    > przy sprowadzeniu do kraju

    tam auto zaplacilem ale boje sie ze braknie mi pieniedzy w kraju na clo i
    strace jeszcze wiecej.celnicy powiedzieli ze bez podstawienia samochodu nikt
    mi nie powie ile zaplace moze ktos zna adres z informacjami na ten temat

  • 3. Data: 2002-03-17 20:36:38
    Od: "P@wel" <5...@p...fm>

    Liczy sie to tak: cena na fakturze , rachunku , umowie kupna sprzedazy lub
    to co powiedza celnicy po zakwestionowaniu "twojej" ceny plus akcyza i to
    mnozysz przez 0.22 czyli nalezny VAT
    pozdrawiam