  • 1. Data: 2002-03-16 12:29:04
    Temat: Pozwy w postępowaniu uproszczonym..
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    ...czy ktoś wie gdzie znajdę w internecie ?
    Z dołu dziękuje za linka albo maila...

  • 2. Data: 2002-03-17 14:31:35
    Temat: Re: Pozwy w postępowaniu uproszczonym..
    Od: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid>

    Wzory formularzy zawiera rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 20
    września 2000 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu udostępniania stronom
    urzędowych formularzy pism procesowych w postępowaniu cywilnym (Dz.U. nr 81,
    poz. 911). Druki powinny być dostępne (nieodpłatnie) we wszystkich
    siedzibach sądów.

    Od 1.07.2000r. nowelizacja kodeksu cywilnego Dz.U.nr 48 , poz. 554
    Sandra

  • 3. Data: 2002-03-17 17:42:12
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid> napisała:

> [...]
    > siedzibach sądów.
    >
    > Od 1.07.2000r. nowelizacja kodeksu cywilnego Dz.U.nr 48 , poz. 554

    No proszę, jaki śliczny post :-)

    Pozdrawiam :-)

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 4. Data: 2002-03-17 20:38:20
    Od: "P@wel" <5...@p...fm>

    Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    81,
    > poz. 911). Druki powinny być dostępne (nieodpłatnie) we wszystkich

    W apelacyjnych tez??? W NSA tez??? Nie kolezanko zalatwialem to ostatnio i
    wiem ze tylko w sadach cywilnych maja te formularze
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-03-18 14:08:14
    Od: "Buker" <n...@d...pl>

    Użytkownik "P@wel" <5...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > W apelacyjnych tez??? W NSA tez??? Nie kolezanko zalatwialem to ostatnio i
    > wiem ze tylko w sadach cywilnych maja te formularze

    Skoro chcesz być taki precyzyjny to zauważ, że nie ma "sądów cywilnych".
    Są natomiast wydziały cywilne w Sądach Rejonowych gdzie owe formularze można
    zdobyć. Natykałem sie na nie również w Sądach Okręgowych, biurach
    podawczych, sekretariatach...