  • 1. Data: 2002-03-16 11:12:59
    Temat: dot. praktyki monopolistyczne
    Od: "Przemo" <p...@b...com.pl>

    witam,

    od ponad roku walczymy o zalozenie sieci, pozwalismy z tego tytulu jednego z
    telekomow polskich, jako ze nie chcial wydzierzawic na kanaliacji
    teletechnicznej. Teraz trwa postepowanie administracyjne, i ow telekom na
    jescze 20 dni na zawarcie z nami umowy i tutaj mam maly question, wiem ile
    biora inne telekomy za dzierzawe kanalizacji i co bede mogl zrobic w
    momencie, gdy ow telekom poda nam cene o duzo za dużą w porownaniu z innymi?
    co moge zrobic w takim momencie?

    Przemo