  • 1. Data: 2005-10-10 12:39:58
    Temat: jak fakturować?
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam

    Bardzo proszę o poradę. Prowadzę sprzedaż komisową i naprawę elektroniki.
    Często zdarza się, że klienci pozostawiają różne przedmioty - bo za droga
    naprawa, bo nikt nie kupił itp. Często też bywam na giełdach, bazarach allegro
    itp i stamtąd ściągam sprzęt do sprzedaży.
    Teraz moje pytanie - jak to fakturować? Księgowy poradził, aby pisać na
    wszystko umowy komisowe, ale w praktyce to nie wygląda tak różowo, nie każdy
    chce. Jestem na vacie.
    Jeszcze jedno - czy na umowie komisowej wystarczą dane adresowe czy musi być
    również pesel lub nr dowodu sprzedajacego?

    Pzdr

  • 2. Data: 2005-10-10 12:54:43
    Temat: Re: jak fakturować?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    z...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > wszystko umowy komisowe, ale w praktyce to nie wygląda tak różowo, nie każdy
    moze sprobuj na pl.prawo.podatki

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl