  • 1. Data: 2005-10-10 11:19:29
    Temat: Koszty Kasacji
    Od: Cr3dO <c...@p...fm>

    Witam
    Ile kosztuje wyslanie przez adwokata skargi kasacyjnej?
    Wiem ze to jest zalezne od sprawy, ale tak "pi razy drzwi" :)

    pe es
    Ile wyslanie samej skargi?
    A ile napisanie i wyslanie?

    Dzieki

  • 2. Data: 2005-10-10 14:16:56
    Temat: Re: Koszty Kasacji
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Cr3dO napisał(a):

    > Ile kosztuje wyslanie przez adwokata skargi kasacyjnej?

    http://www.cennik.poczta.lublin.pl/index.php?ramka=k
    rajowe/formularze/k_polecony.php

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-10-11 12:09:44
    Od: Cr3dO <c...@p...fm>

    Johnson napisał(a):

    > http://www.cennik.poczta.lublin.pl/index.php?ramka=k
    rajowe/formularze/k_polecony.php

    Nie no, dziaki za pomoc, listy to se na poczcie mogem sprawdzic

    pe es
    jak masz tak odpowiadac to sie lepiej nie udzielaj ---> Dzonson :|

  • 4. Data: 2005-10-11 18:02:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Cr3dO napisał(a):

    > pe es
    > jak masz tak odpowiadac to sie lepiej nie udzielaj ---> Dzonson :|

    Przecież to była jedyna sensowna odpowiedź. Po ceny w kontaktach z
    adwokatami są umowne, więc idź pogadaj z adwokatem.