  • 1. Data: 2008-06-21 17:44:22
    Temat: interpretacja indywidualna
    Od: m...@i...faked

    jestem studentką i może ktoś tutaj będzie to wiedział:
    jak napisać opis stanu faktycznego do interpretacji indywidualnej we wniosku ORD-IN,
    część F
    oraz druga rzecz
    podstawa prawna do: czy kablowe linie telekomunikacyjne są przedmiotem podatku od
    nieruchomości (czy są lub nie i gdzie to jest ujęte)

    Kasia

    ** Posted from http://www.teranews.com **

  • 2. Data: 2008-06-21 18:36:44
    Temat: Re: interpretacja indywidualna
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    m...@i...faked wrote:
> [...]
    > podstawa prawna do: czy kablowe linie telekomunikacyjne są przedmiotem podatku od
    nieruchomości (czy są lub nie i gdzie to jest ujęte)

    Poczytaj ustawę o podatkach i opłatach lokalnych oraz komentarz do niej.

    Pozdrawiam
    michał