  • 1. Data: 2003-10-02 14:33:59
    Temat: ---- internet, ujawnienie informacji
    Od: pieczorin <l...@g...pl>

    witam,

    czy administrator lokalnej sieci ma prawo
    ujawnic osobie trzeciej informacje nt tego
    co sciagam z internetu, czy tez chociazby
    jaki transfer mialem danego dnia? :)

    jesli nie jest to zgodne sprawem to czym
    moge postraszyc administratora aby go
    przestraszyc? :)

    prosze o odp :)

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2003-10-02 15:09:33
    Temat: Re: ---- internet, ujawnienie informacji
    Od: "Tomek" <t...@a...pl>

    Niczym mnie nie przestraszysz ty malolacie spod 8-mki. Wylacz Kazze tak jak
    Ci mowilem bo dostaniesz bana. ;-)

    Uzytkownik "pieczorin" <l...@g...pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2003-10-03 19:46:33
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Tomek" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Niczym mnie nie przestraszysz ty malolacie spod 8-mki. Wylacz Kazze tak
    jak
    > Ci mowilem bo dostaniesz bana. ;-)

    [ciach błędny cytat]

    Naucz się poprawnie cytować, lamo jedna.