  • 1. Data: 2003-10-02 14:24:50
    Temat: ubezpieczyciel
    Od: "Paweł" <bezspamesrswa!_szept1@poczta.onet.pl>

    Mam takie pytanie.
    Syn znajomego wzią bez zgody ojca samochód i mial wypadek. na szczęscie
    nikomu nic się nie stało.
    Żeby było ciekawie to:
    -chlopak jest pelnoletni
    -nie ma prawa jazdy i ma zakaz wyrobienia sobie prawajazdy do ktoregos tam
    roku
    -byl pijany

    Oczywiście samochod jest uszkodzony.
    Czy w związku z powyższymi przypadkami ubezpieczyciel moze nie wyplacic
    odszkodowania?
    Paweł

  • 2. Data: 2003-10-02 15:06:13
    Temat: Re: ubezpieczyciel
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Paweł" <bezspamesrswa!_szept1@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:blhci0$kch$1@news.onet.pl...

    > Oczywiście samochod jest uszkodzony.
    > Czy w związku z powyższymi przypadkami ubezpieczyciel moze nie wyplacic
    > odszkodowania?

    Nie " może nie wypłacić" a " nie może wypłacić".
    Jeśli uszkodził inny pojazd to za jego naprawę też ubezpieczalnia ściągnie
    od sprawcy.
    Mam cichą nadzieję że choć z pół roku posiedzi.

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-10-02 15:56:59
    Temat: Odp: ubezpieczyciel
    Od: "Paweł" <bezspamesrswa!_szept1@poczta.onet.pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:blhesp$rak$...@t...icpnet.pl...

    > Jeśli uszkodził inny pojazd to za jego naprawę też ubezpieczalnia ściągnie
    > od sprawcy.

    Nie nie uszkodził. Zatrzymał sie na ogrodzeniu i domu...chyba.
    Czyli mam rozumieć że w takim przypadku gość nic nie dostanie z pzu, mimo że
    samochód był używany bez jego zgody.

    > Mam cichą nadzieję że choć z pół roku posiedzi.

    Przydało by mu się nawet wiecej.

    Paweł

  • 4. Data: 2003-10-02 16:15:15
    Od: "kristo" <k...@i...pl>

    z jakiego tytułu odszkodowania? rozumiem, że z polisy AC. Poza tym nie
    sądzę, żeby wypłacił - powinien pilnowaćswojego auta (szczególnie jak się ma
    takie dzieci). Nawet jeśli - alkohol jest jednym z wyłączeń dla
    ubezpieczyciela.

  • 5. Data: 2003-10-02 16:34:43
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kristo" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ma
    > takie dzieci). Nawet jeśli - alkohol jest jednym z wyłączeń dla

    Ale Ciebie nic nie wyłącza ze stosowania netykiety.
    Odpisuj pod a nie nad i tnij niepotrzebne części posta poprzednika.
    A wogóle to napisałeś prawdę;)
    Pozdr
    Leszek

  • 6. Data: 2003-10-02 18:01:01
    Od: "kristo" <k...@i...pl>

    > Ale Ciebie nic nie wyłącza ze stosowania netykiety.
    > Odpisuj pod a nie nad i tnij niepotrzebne części posta poprzednika.
> [...]

    SORRY ;-(
    never again

  • 7. Data: 2003-10-02 23:34:08
    Od: "Paweł" <bezspamesrswa!_szept1@poczta.onet.pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:blhk2n$voh$...@t...icpnet.pl...

    > A wogóle to napisałeś prawdę;)

    A teraz już tak teoretyzując.
    Gdyby zaszla powyższa sytuacja ale sprawcą wypadku była by obca osoba -
    ukradła samochód.
    To PZU wypłaci właścicielowi jakieś odszkodowanie?
    Paweł

  • 8. Data: 2003-10-03 07:37:55
    Temat: Re: Odp: ubezpieczyciel
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    Paweł wrote:

    > Nie nie uszkodził. Zatrzymał sie na ogrodzeniu i domu...chyba.
    > Czyli mam rozumieć że w takim przypadku gość nic nie dostanie z pzu, mimo
    > że samochód był używany bez jego zgody.

    Synek zapłaci.

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 9. Data: 2003-10-03 09:12:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Paweł" <bezspamesrswa!_szept1@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:blicnv$9j7$1@news.onet.pl...

    > Gdyby zaszla powyższa sytuacja ale sprawcą wypadku była by obca osoba -
    > ukradła samochód.
    > To PZU wypłaci właścicielowi jakieś odszkodowanie?

    Pełne z AC.

    Pozdr
    Leszek

  • 10. Data: 2003-10-03 09:17:40
    Od: "kristo" <k...@i...pl>

    a idąc dalej, nazasadzie regresu dochodzić pieniędzy od sprawcy szkody
    (złodzieja pojazdu) - i tu można życzyć już powodzenia ;-)
    pozdr
    kristo