  • 1. Data: 2003-10-02 12:58:48
    Temat: Problem z serwisem drukarek
    Od: "Negatyw" <n...@n...o2.pl>

    Witam
    Posta publikuje na zyczenie mojego poszkodowanego znajomego.

    Oddalem drukarke atramentowa do serwisu. Serwis wycenil koszty naprawy.
    Zaakceptowalem.
    Przy odbiorze okazalo sie, ze serwisant uszkodzil 2 sciezki na plycie
    glownej drukarki. Jedna ze sprezynujacych dysz - zamienil na... kawal drutu
    wlutowanego w plyte (!).
    Nie odebralem jeszcze sprzetu, gdyz jakosc naprawy mnie nie zadowala. Serwis
    zasugerowal, abym w takim razie pokryl koszty nowej plyty glownej i wtedy
    bedzie super.

    Co moge zrobic w takiej sytuacji?
    Prosze o podpowiedzi.
    Prosze rowniez o linka do witryny z prawami klienta w kwestiach serwisowania
    sprzetu.

    Pozdrawiam
    Negatyw