  • Data: 2002-10-19 20:51:24
    Temat: intercyza a akt notarialny - jak to jest?
    Od: "chlodny_" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    mam pytanie - zalozmy ze mam zamiar sie ozenic - zalozmy ze mam mieszkanie
    wlasnosciowe i zalozmy ze chcialbym aby to mieszkanie bylo tylko i wylacznie
    moje - to o ile w przypadku wariantu 1 jest tak faktycznie to w 2 juz nie
    jestem tego tak do konca pewien...

    wariant 1 - spisac intercyze - w tym przypadku mieszkanie stanowi nadal moja
    wlasnosc w malzenstwie
    wariant 2 - miec wpisane w akcie notarialnym ze nabylo sie ww mieszkanie w
    stanie kawalerskim

    pytanie - czy w 2 wariancie - mieszkanie jest moja wlasnoscia czy tez
    maloznek moze roscic prawa gdyz nie bylo spisanej intercyzy.....jak to jest?

    pozdrawiam,
    chlodny_