  • 1. Data: 2004-05-18 11:03:15
    Temat: Czy przyslą decyzję ?
    Od: iwc1a <i...@N...o2.pl.DELETE.THIS>

    Witam,
    mam takie pytanie. Składałam wniosek o zasiłek rodzinny i wychowawczy,
    czy najpierw przysyłaja jakąś decyzję do domu o przyznaniu zasiłku czy
    odrazu pieniądze ?

    --
    Pozdrowionka :D
    Iwonka & Natalka (21.07.2003)

  • 2. Data: 2004-05-18 11:07:59
    Temat: Re: Czy przyslą decyzję ?
    Od: "pamana" <p...@w...pl>

    > mam takie pytanie. Składałam wniosek o zasiłek rodzinny i wychowawczy,
    > czy najpierw przysyłaja jakąś decyzję do domu o przyznaniu zasiłku czy
    > odrazu pieniądze ?
    >
    > --
    rodzinny to w urzedzie miasta a wychowawczy u pracodawcy chyba
    co do rodzinnego to po 2 tygodniach jest decysja do 15 czerwca kasa za maj.
    p.

  • 3. Data: 2004-05-18 15:34:48
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > rodzinny to w urzedzie miasta a wychowawczy u pracodawcy chyba
    > co do rodzinnego to po 2 tygodniach jest decysja do 15 czerwca kasa za
    maj.

    W sumie to można nie pracowac i wszystko brać w urzędzie miasta :)
    Ale jeżeli rodzinny w urzędzie miasta to wychowawczy na pewno też.

    Może i przepisy mówią o dwóch tygodniach ale na pewno większość urzędów nie
    zdąży z wydaniem decyzji w tym terminie.
    Mają zamiar radzić sobie w ten sposób że najpierw wystawiane będą decyzje
    odmowne a potem równocześnie wypłaty i decyzje pozytywne. Jeżeli uda się
    jakąś część wniosków wprowadzić i zweryfikować to niektórzy mają zamiar
    płacić jeszcze w maju.

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2004-05-18 19:06:11
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    i wychowawczy,
    ... tyle że nie ma już zasiłku wychowawczego

    zawsze najpierw jest decyzja

  • 5. Data: 2004-05-18 20:25:42
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "pablio" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > i wychowawczy,
    > ... tyle że nie ma już zasiłku wychowawczego
    >
    > zawsze najpierw jest decyzja

    Spójż ze strony urzędników. Nie ma fizycznej mozliwości wystawić decyzji na
    czas. Ale za to jest możliwość wypłacić zasiłki. Więc co lepiej zrobić? Wg
    mnie i niektórych, którzy będą wypłacać wypłacą zasiłki a dopiero potem będą
    drukowane i rozsyłane decyzje

    --
    PawełJ

  • 6. Data: 2004-05-18 21:03:09
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

> [...]
    > mnie i niektórych, którzy będą wypłacać wypłacą zasiłki a dopiero potem

    jeśli chodzi o zus to mogę zaręczyć że najpierw będzie decyzja a potem
    wypłata
    system obsługujący świadczenia w zus wymusza taką kolejność
    oczywiście zasłek należy się od miesiąca w którym złożono komplet dokumentów
    więc jeśli zus się spóźni z wydaniem decyzji to wypłaci za okres wstecznyale
    tylko od maja 2004