  • 1. Data: 2004-05-18 07:50:50
    Temat: termin przekazania pieniedzy(komornik)
    Od: "edge" <j...@y...com>

    witam,
    czy komornik po przeprowadzonej licytacji ma jakis okreslony czas na
    przekazanie pieniedzy wierzycielom?

    Czekam na pieniadze juz 3 tydzien od licytacji....

    pozdrawiam
    edge

  • 2. Data: 2004-05-18 17:05:13
    Temat: Re: termin przekazania pieniedzy(komornik)
    Od: "KRF" <x...@x...xx>

    Użytkownik "edge" <j...@y...com> napisał w wiadomości
    > czy komornik po przeprowadzonej licytacji ma jakis okreslony czas na
    > przekazanie pieniedzy wierzycielom?

    Tydzień.

    > Czekam na pieniadze juz 3 tydzien od licytacji....

    Należą Ci się odsetki.

  • 3. Data: 2004-07-06 07:36:13
    Od: "Wojciech czaplicki" <k...@p...onet.pl>

    > witam,
    > czy komornik po przeprowadzonej licytacji ma jakis okreslony czas na
    > przekazanie pieniedzy wierzycielom?

    Tydzień, ale w praktyce różnie bywa. Jeden komornik z Suwałk przetrzymywał
    pieniądze przez miesiąc i w tym czasie grał nimi na giełdzie. Sprawa była nie
    do wykrycia, bo inwestował ostrożnie (a były to olbrzymie sumy). Wszyscy byli
    zadowoleni bo pieniędzy nie kradł, tylko po prostu wypłacał z opóźnieniem.
    Wpadł przez przypadek, donieśli na niego pracownicy jego własnego sądu (czyżby
    się nie podzielił?).
    Trzeba złożyć skargę na czynności komornika (50 zł. w plecy) i zażądać aby
    koszty skargi poniósł komornik. To ostatnie niestety jest do wyegzekwowania
    tylko w procesie cywilnym.

    > Czekam na pieniadze juz 3 tydzien od licytacji....

    Ja czekałem 5 lat. Musiało się zaangażować 5 sądów, 3 prokuratury, Minister
    Sprawiedliwości i kilka innych instytucji, zanim pani komornik oddała moje
    pieniądze.

    A więc powodzenia!

    Wojciech Czaplicki