    From: "ape" <a...@n...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: informacje kodowane
    Date: Tue, 17 Jan 2006 19:52:35 +0100
    <dq86mm$a0d$1@news.onet.pl> <dq8a6v$ffp$1@inews.gazeta.pl>
    <H2Oxf.5344$rS4.1863@trndny05> <dq8e2m$5bc$1@inews.gazeta.pl>
    <dq8ujd$1ki$1@nemesis.news.tpi.pl> <dq95s5$rj8$1@inews.gazeta.pl>
    <dq97l8$rkv$1@nemesis.news.tpi.pl> <dqanmh$b54$1@inews.gazeta.pl>
    <dqbl3j$t3n$1@nemesis.news.tpi.pl> <dqd99e$5a5$1@inews.gazeta.pl>
    <dqe3f9$chv$1@atlantis.news.tpi.pl> <dqe4t0$6rq$1@inews.gazeta.pl>
    <dqebtv$io3$1@atlantis.news.tpi.pl> <dqg0ot$o4p$1@inews.gazeta.pl>
    <dqg3m4$4ng$1@atlantis.news.tpi.pl> <dqg4ko$e57$1@inews.gazeta.pl>
    <dqgvkq$g92$1@atlantis.news.tpi.pl> <dqijgb$b52$1@inews.gazeta.pl>
    <dqikp1$ojv$1@atlantis.news.tpi.pl> <dqint3$4js$1@inews.gazeta.pl>
    <dqiq3a$l0a$1@atlantis.news.tpi.pl> <dqirln$osd$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqirln$osd$1@inews.gazeta.pl...
    Robert

    > policja ma prawo do:
    > Ustawa o policji art 15. 1. 4)
    > przeszukiwania osób i pomieszczeń w trybie i przypadkach określonych w
    > przepisach
    >
    > Kodeksu postępowania karnego i innych ustaw,
    >

    > 5)
    >
    > dokonywania kontroli osobistej, a także przeglądania zawartości bagaży
    > sprawdzania
    > ładunku w portach i na dworcach oraz w środkach transportu lądowego,
    > powietrznego i wodnego, w
    > razie istnienia uzasadnionego podejrzenia popełnienia czynu
> [...]

    przeciez prosilem, zebys te nieszczesne dworce, porty i tramwaje wodne
    pominal :-(
    przytoczyles juz to rozporzadzenie, a ja prosze o prawne uzasadnienie
    rewizji osobistej na ulicy lub w szalecie publicznym

    > nie podawaj przykladow, normalny czlowiek bedzie wiedziec kiedy
    policjat
    > kreci, kiedy chce sie popisac przed kolega, poki PIS
    > bedzi rzadzic nie ma szans na pelny szacunek i zaufanie obywateli do
    > policji.

    od kiedy siegam pamiecia - to nigdy ani milicja ani policja ani ormo nie
    wzbudzaly zaufania obywateli ani nie zaslugiwala na ich szacunek.
    pamietam doskonale wiele ich wybrykow, ktore z prawem nie mialy nic
    wspolnego
    wybacz, ze wobec tego na kazde ich dzialanie wole miec przepis prawny
    :-)

    --
    pozdro
    ape