    From: "ape" <a...@n...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: informacje kodowane
    Date: Tue, 17 Jan 2006 14:01:43 +0100
    <dq86mm$a0d$1@news.onet.pl> <dq8a6v$ffp$1@inews.gazeta.pl>
    <H2Oxf.5344$rS4.1863@trndny05> <dq8e2m$5bc$1@inews.gazeta.pl>
    <dq8ujd$1ki$1@nemesis.news.tpi.pl> <dq95s5$rj8$1@inews.gazeta.pl>
    <dq97l8$rkv$1@nemesis.news.tpi.pl> <dqanmh$b54$1@inews.gazeta.pl>
    <dqbl3j$t3n$1@nemesis.news.tpi.pl> <dqd99e$5a5$1@inews.gazeta.pl>
    <dqe3f9$chv$1@atlantis.news.tpi.pl> <dqe4t0$6rq$1@inews.gazeta.pl>
    <dqebtv$io3$1@atlantis.news.tpi.pl> <dqg0ot$o4p$1@inews.gazeta.pl>
    <dqg3m4$4ng$1@atlantis.news.tpi.pl> <dqg4ko$e57$1@inews.gazeta.pl>
    <dqgvkq$g92$1@atlantis.news.tpi.pl> <dqijgb$b52$1@inews.gazeta.pl>
    <dqikp1$ojv$1@atlantis.news.tpi.pl> <dqint3$4js$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqint3$4js$1@inews.gazeta.pl...
    zmienil

    > na ulicy nie przynajmniej w zgodzie z prawem chodz jak to pisal Robert
    > T.musialby byc totalnymdebilem by nie potrafic uzasadnic rewizji
    osobistej.

    no to uzasadnij, czyli podaj odpowiedni przepis,
    oczywiscie pominmy tu dworce i porty :-)

    > Moim zdaniem uzasadnione podejrzenie popelnienia przestepstwa zachodzi
    np.
    > jezlei jakis gosc biegnie z torebka :-) czy chowa woreczek uzywany
    zwykle do
    > narkotykow do kieszeni.

    a jak biegnie z plyta cd? a jak ja chowa np. do plecaka?
    nie przemawia to do mnie, ale moge sie mylic...
    podasz jakis przepis na poparcie twojej tezy?
    btw. przemytnicy czesto uzywaja prezerwatyw do narkotykow.

    > ALE w niektorych miejscach takich jak dworce, koleje (masz rezte w
    > rozporzadzeniu ktorego nazwe podalem) moga odtak sprawdzac.

    i zabierac diskmany?

    --
    pozdro
    ape