    From: "Rafał" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: informacja o umorzeniu
    Date: Thu, 2 Mar 2006 20:17:39 +0100

    Witam,

    Historia w skrócie wygląda tak: numery silnika w moim samochodzie zgadzają
    się z numerami silnika wprowadzonymi do bazy skradzionych. Policja
    zatrzymyła pojazd jako dowód i oddała mi go "na przechowanie". Wszystko
    działo sie w 2003 r.
    Dziś dowiaduje się (po ok. 20 telefonach w różne miejsca), że sprawa została
    umorzona w marcu 2004 r.
    1) Nie zostałem o tym poinformowany żadnym pismem - czy to jest
    dopuszczalne?
    2) Czy powiniennem otrzymac jakies pismo, że zwracają mi samochód?
    3) Numery silnika skradzionego pojazdu cały czas widnieją w bazie
    skradzionych - czy już zawsze będę miał problemy?
    4) Czy mogę się na kogoś zażalić i jaki to może miec skutek?

    Dodam, że samochód tylko stoi (nie używam go), ale płacę co roku OC.
    Chciałbym sie go pozbyć, ale dopóki jest u mnie na przechowaniu to chyba nie
    za bardzo moge to zrobić? Niedługo przyjdzie czas żeby go zezłomować...

    Pozdrawiam,
    Rafał