  • 1. Data: 2003-05-24 20:47:35
    Temat: import telefonow
    Od: c...@w...pl

    chcialbym sprowadzic do Polski kilka ( 10 )
    telefonow nokia ,sklep internetowy znajduje sie w porugali
    ale telefony sa " made in germany "

    w zwiazkuz tym chcialbym sie dowiedziec
    jak wygladalaby sprawa ich importu do Polski ?

    Najprawdopodobniej zlecilbym to jakiejs agencji celnej
    ale zupelnie nie orietnuje sie jakie beda to koszty ,
    jakie dokumenty beda potrzebne ?
    Czy jest mozliwe zeby agencja zalatwila za mnie wszystko
    od poczatku do konca i tylko wystawila mi rachunek ?

    jakie oplaty celne ( z tego co slyszalem clo na tel. komorkowe
    jest 0% ) ,wiec zostaje tylko 22% vat ...

    Bede bardzo wdzieczny za wszystkie informacje...