  • 1. Data: 2003-05-24 19:19:33
    Temat: Szukam
    Od: "T.P" <t...@i...pl>

    Szukam
    Tekstu nowej ustawy o gospodarce ziemią
    dotyczy przekształcenia użytkowania wieczystego we własność ?

  • 2. Data: 2003-05-25 01:37:33
    Temat: Re: Szukam
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "T.P" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam
    > Tekstu nowej ustawy o gospodarce ziemią
    > dotyczy przekształcenia użytkowania wieczystego we własność ?

    prawdopodobnie idzie o ustawę z 11 kwietnia 2003r.
    o kształtowaniu ustroju rolnego (DZ. U. nr 64, poz. 592)

    tekst ustawy można znaleźć np. tutaj:

    http://bap-psp.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=jedn
    ostka&akt=nr17023270&ver
    =-1&jedn=-1

  • 3. Data: 2003-05-25 16:30:35
    Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Robert Kondraciuk zamieszkała pod adresem
    <m...@g...pl>
    w artykule <news:bap6q5$nqi$1@news.onet.pl> napisała w ten deseń:

    > Użytkownik "T.P" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > prawdopodobnie idzie o ustawę z 11 kwietnia 2003r.
    > o kształtowaniu ustroju rolnego (DZ. U. nr 64, poz. 592)

    Ja jednak obstawiam, że chodzi o ustawę o gospodarce nieruchomościami,
    ale oczywiście mogę sie mylić.

    Tatiana
    PS. odpisując na priv usuń "_przecz ze spamem" z adresu

  • 4. Data: 2003-05-25 18:13:59
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Xena" napisał w wiadomości
    > Ja jednak obstawiam, że chodzi o ustawę o gospodarce nieruchomościami,
    > ale oczywiście mogę sie mylić.

    nie sądzę

    prawdopodobnie chodzi o zmiany jakie dokonał ukur w ustawie
    o nabywaniu przez użytkowników wieczystych prawa własności
    nieruchomości.

  • 5. Data: 2003-05-26 07:12:06
    Od: "T.P" <t...@i...pl>

    Dzięki za podpowiedz