  • 1. Data: 2006-01-26 11:26:28
    Temat: imienna korespondencja firmowa
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Witam.

    Znalazlem w instrukcji obiegu dokumetow taki zapis:

    4. Kancelaria otwiera wszystkie przesyłki, z zastrzeżeniem § 1 ust. 4, z wyjątkiem:
    1) adresowanych imiennie, które przekazuje adresatom,
    2) wartościowych, które przekazuje właściwej osobie lub komórce organizacyjnej za
    pokwitowaniem.

    Szef otwiera listy adresowane do konkretnego pracownika i nie dociera do niego
    kompletna przesylka. Jakie sa konsekwencje nie przestrzegania prywatnosci
    korespondencji i czy szef moze sobie otwierac korespondencje na firme ale adresowana
    do konkretnej osoby? Co mozna zrobic w takim przypadku?

  • 2. Data: 2006-01-26 18:32:58
    Temat: Re: imienna korespondencja firmowa
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:drabia$2g3$1@inews.gazeta.pl nom
    <n...@u...gazeta.pl> pisze:

> [...]
    > moze sobie otwierac korespondencje na firme ale adresowana do konkretnej
    > osoby? Co mozna zrobic w takim przypadku?
    Wystąpić do szefa (lub szefa szefa - nie znam hierarchii w Twoim miejscu
    pracy) z pisemnym żądaniem wyjaśnienia tej kwestii. W piśmie należy
    szczegółowo opisać sytuację, a sam dokument złożyć na księgę pism
    przychodzących z potwierdzeniem na kopii.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-01-26 19:09:42
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 26 Jan 2006 19:32:58 +0100, Jotte napisał(a):

> [...]
    > szczegółowo opisać sytuację, a sam dokument złożyć na księgę pism
    > przychodzących z potwierdzeniem na kopii.

    .....a następnie pokwitować odbiór wypowiedzenia.

    --
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2006-01-26 19:15:12
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:1w89h8ktux1bb$.15d8sfp2lsfz7$.dlg@40tude.net ...@...c
    <...@...c> pisze:

    > .....a następnie pokwitować odbiór wypowiedzenia.
    Sorry, nie napisałem, że to rozwiązanie dla ludzi szanujących się i z
    charakterem.
    Oczywiście można też spotkać się ze znajomymi w sobotę, przepić nieco i
    pożalić się jak to jest się gnojonym. A w poniedziałek pójść z powrotem do
    tej roboty i znosić to nadal.

    Jotte

  • 5. Data: 2006-01-27 08:05:06
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    "Jotte" <t...@W...pl> wrote in message news:drb73h$v4q$1@news.dialog.net.pl...
    > Oczywiście można też spotkać się ze znajomymi w sobotę, przepić nieco i
    > pożalić się jak to jest się gnojonym. A w poniedziałek pójść z powrotem do
    > tej roboty i znosić to nadal.

    Nie jest to jakaś tajna korespondencja, mógłbym szefowi pokazać co tam jest, tylko
    chodzi mi o pewne zasady, które powinno się przestrzegać.
    Dzięki wszytskim za odpowiedź.