  • 1. Data: 2006-01-26 10:01:29
    Temat: rozdzielność majątkowa, darowizna, podział
    Od: "Aleksandra Kikul-Kłosowska" <o...@g...pl>

    Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc:
    Zamierzam wyjechać za granicę na kilka miesięcy, mąż jest właścicielem połowy
    gospodarstwa i zamierza zaciągać pod moją nieobecność kredyty stąd pojawił
    się pomysł na rozdzielność majątkową. Nasze małżeństwo chyli się ku upadkowi
    i chciałabym się zabezpieczyć:
    1. Jak spisać umowę aby wyraźnie zawierała wyraźny podział naszych
    oszczędności, wartościowych rzeczy ( komputer, telewizor.....), samochód za
    który spłacamy zaciągnięty kredyt?
    2. Czy mam prawo do gospodarstwa rol. - jest to darowizna od brata męża na
    rzecz męża, co zawiera akt notarialny?
    3. Mąż otrzymał dopłatę z funduszów unijnych na to gospodarstwo i czy mam
    prawo do tych pieniędzy(pieniądze zostały przelane na nasze wpólne konto i
    mąż ich nie wydał do dziś)?
    z góry dziękuję za fachowa odpowiedź
    Ola

  • 2. Data: 2006-01-27 10:28:17
    Temat: Re: rozdzielność majątkowa, darowizna, podział
    Od: "Aleksandra Kikul-Kłosowska" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?Aleksandra_Kikul-K=B3osowska?= <o...@g...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > prawo do tych pieniędzy(pieniądze zostały przelane na nasze wpólne konto i

    Proszę, czy nikt nie zechce mi pomóc?