  • 1. Data: 2004-09-20 20:06:22
    Temat: Porady prawne lub cos innego
    Od: Kaktus <K...@o...pl>

    W prasie lokalnej ukazalo sie ogloszenie iz poszukuje sie srudentow
    prawa w celu stworzenia grupy pod przewodnictwem radcy prawnego
    dzialajacej przy Cechu Rzemiosl Roznych. Celem takeij grupy jest
    wsparcie swoja wiedza ciemnych mas ludzkich. Bylem na tym spotkaniu i
    mam pytanie na jakiej zasadzie zeby to wszystko bylo zgodne z prawem
    taka grupa moze dzialac ? I czy mozna napisac cos o udzielaniu porad
    prawnych ? Trzeba to jakos rejestrowac moze jakis wolontariat ?

  • 2. Data: 2004-09-20 21:32:41
    Temat: Re: Porady prawne lub cos innego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kaktus" <K...@o...pl> napisał w wiadomości

    Zawodowe udzielanie porad prawnych jest zarezerwowane dla profesjonalistów.
    Wiem, ze przy uczelniach takie rzeczy robiono, ale podejrzewam, że na
    zasadzie praktyk. W innym wypadku widzę wcześniej lub później kłopoty.
    Zwłaszcza, jak trafi się na jakiegoś pieniacza i będzie chciał swoje
    niepowodzenia na kogoś zwalić.

  • 3. Data: 2004-09-21 05:54:40
    Od: Kaktus <K...@o...pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > zasadzie praktyk. W innym wypadku widzę wcześniej lub później kłopoty.
    > Zwłaszcza, jak trafi się na jakiegoś pieniacza i będzie chciał swoje

    No i tak tez pomyslalem... Wiec jak mozna w prasie taka dzialalnosc
    przedstawic i jak ja nazwac ??? Wiem ze zawodowy radca prawny objal ta
    dzialalnosc patronatem wiec jak by co to jest na niego !

  • 4. Data: 2004-09-21 10:29:49
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2004 22:06:22 +0200, Kaktus <K...@o...pl> napisał:

> [...]
    > taka grupa moze dzialac ? I czy mozna napisac cos o udzielaniu porad
    > prawnych ? Trzeba to jakos rejestrowac moze jakis wolontariat ?

    Wiedzą... studentów.... hehehe...
    Mogłoby działać, gdyby nie to, że w sądach niektóre przepisy się nie
    przyjęły a inne się stosuje chociaż ich nie ma...

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące:

  • 5. Data: 2004-09-21 15:57:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Sep 2004, Rodrig Falkenstein wrote:
    [...]
    > + Wiedzą... studentów.... hehehe...
    > + Mogłoby działać, gdyby nie to, że w sądach niektóre przepisy się nie przyjęły
    > + a inne się stosuje chociaż ich nie ma...

    Wiesz, cenię cię za rzetelność !
    Co prawda nie wiem czemu sporo grupowiczów ma nieprzychylny stosunek
    do zgryźliwej oceny "praworządności w wydaniu polskim"... :)
    [OT]
    BTW: znowu jakiegoś cudzoziemca zatrzymano (nasłuch z radia - 1 PR).
    Za ... fotografowanie. *Nieczynnego obiektu*.
    Toż każdego ABW będzie zwijało że fotografuje zabytki ??

    pozdrowienia, Gotfryd