  • 11. Data: 2004-11-28 01:55:58
    Temat: Re: ile trwa postępowanie karne?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <coa72q$i1g$1@nemesis.news.tpi.pl>, Marek Lubiński wrote:
    > "Jeśli w temacie aukcji nic nie napiszę o ubezpieczeniu, a po skończeniu

    MZ jeśli w opisie aukcji nie ma informacji jak zostanie wysłany towar, to
    kupujacy ma prawo spodziewac się z Twojej strony zachowania należytej
    staranności, która w tym wypadku oznacza (MZ) że powinieneś to wysłac
    przesyłką wartościową.

> [...]
    > bedzie to kosztować XX zł i pytaniem czy kupujący się zgadza czy nie, to czy
    > jeśli kupujący odpisze że chce wysyłkę bez ubezpieczenia to w razie
    > zaginięcia paczki nie będzie miał PRAWA domagać się zwrotu poniesionych
    > kosztów?"
    > Na co otrzymałem odpowiedź:
    > "Prawnie - jest to nieprawidłowe . Aukcja jest prawnie ofertą zawarcia umowy
    > sprzedaży , zakończenie aukcji jest równoznaczne z zawarciem tej umowy (
    > domniemanym ) . Informacja wysłana do kupującego PO zawarciu umowy była by
    > prawnie zmianą warunków umowy już po jej zawarciu , co skutkuje

    Jeśli nie określono precyzyjnie jaką przesyłką to pójdzie, to zgadzam się
    z powyższą argumentacją.

    --
    Marcin