  • 1. Data: 2004-11-27 17:29:56
    Temat: kodeks pracy - świadczenia dodatkowe
    Od: "Gorvey" <...@...al>

    Witam.
    Szukałem w kodeksie pracy, ale nie mogę znaleść, albo nie rozumiem co czytam
    ;)
    Ojciec pracuje w firmie budowlanej. Właściwie od zawsze dostaje od firmy
    jakieś konserwy, pasty BHP, mydło i inne takie.
    Czy pracodawca, w tej sytuacji firma, ma obowiązek dawania czegoś takiego,
    zakładając np. że pracownicy pracują w różnych warunkach (zależnie od
    pogody). Czy też jest to inicjatywa własna firmy?
    Z góry dziękuję za odpowiedź

    --
    Pozdrawiam. Jarek

  • 2. Data: 2004-11-27 19:37:35
    Temat: Re: kodeks pracy - świadczenia dodatkowe
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > jakieś konserwy, pasty BHP, mydło i inne takie.

    Zaintrygowala mnie ta pasta BHP. Co to? :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2004-11-27 20:33:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Zaintrygowala mnie ta pasta BHP. Co to? :)

    O, to ty młodzieńki jesteś :)
    Kiedyś była taka pasta do mycia bardzo zabrudzonych rąk. Miała
    konsystencję gęstej śmietany a jej aromat zawierał nutę szarego mydła,
    proszku ixi i sody kaustycznej. Przedawkowanie objawiało sie zanikiem
    linii papilarnych :))

    Alek

    PS.
    Ostatnio wyczytałem że produkcją tej pasty zajmował się pan Kulczyk Ph.D.

  • 4. Data: 2004-11-27 22:21:49
    Od: "Gorvey" <...@...al>

    Alek napisal(a):

> [...]
    > konsystencję gęstej śmietany a jej aromat zawierał nutę szarego mydła,
    > proszku ixi i sody kaustycznej. Przedawkowanie objawiało sie zanikiem

    <lol> dokładnie
    Ale czy nikt mi w tej sprawie nie pomoże ?
    --
    Pozdrawiam. Jarek

  • 5. Data: 2004-11-27 23:20:14
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    http://www.ebhp.waw.pl/Przepisybhp/index.php?POSTNUK
    ESID=0283825a1ea33395df5d84265e0b995c
    poczytaj to co jest tutaj, moze znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie.....
    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 6. Data: 2004-11-28 11:26:44
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2004 21:33:06 +0100, Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał:

> [...]
    > konsystencję gęstej śmietany a jej aromat zawierał nutę szarego mydła,
    > proszku ixi i sody kaustycznej. Przedawkowanie objawiało sie zanikiem

    Zapomniałeś o piasku dodawanym do wersji "hardcore". Ale prawdę mówiąc nic
    tak dobrze nie zmywało smarów, oleju, sadzy itp.

    --
    Falkenstein
    skazania.