  • 1. Data: 2008-05-06 10:25:38
    Temat: ile podatku konsumpcyjnego od samochodu, ile vat...
    Od: "Kot Behemot" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jak to jest z tym podatkiem konsumpcyjnym od samochodów używanych
    sprowadzanych z zagranicy, bo w przepisach jest, ze za pojazdy z silnikiem o
    pojemności skokowej do 2000 cm3 płacę 3,1% ceny pojazdu a popwyżej 2000 cm3
    już ok. 13%. A co z samochodami mającymi równo 2000 cm3 ?? Właśnie taki mam
    na oku a zapłacic 3 albo 13% to, przyznacie, spora róznica:)
    A jak to jest z vatem? Przy moim upatrzonym samochodzie napisano "vat do
    zwrotu". Czy to dotyczy tylko mających DG płatników vat czy "normalnych"
    ludzi tez?

  • 2. Data: 2008-05-07 05:23:41
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witam

    zaden nie ma rowno 2000

    pzdr

  • 3. Data: 2008-05-07 08:49:41
    Od: "Kot Behemot" <k...@W...gazeta.pl>

    grubianin <g...@w...pl> napisał(a):

    > witam
    >
    > zaden nie ma rowno 2000
    >
    > pzdr

    Fakt! Sprawdziłam, ten mój ma 1998... Jeden problem z głowy, może jeszcze
    ktos mi wytłumaczy jak to jest z tym vatem?