  • 1. Data: 2008-05-06 10:37:40
    Temat: Wydzielenie dzialu zakupow- samozatrudnienie
    Od: Janek <k...@g...com>

    Witam,
    Dostalem propozycje prowadzenia jako Dzialalnosc Gospodarcza kwestii
    związanych z zakupami w naszej firmie.

    Przepraszam za powtorzenie kolejny raz watku, ale wydaje mi sie, ze
    moj przypadek jest troszke inny.

    Miałbym przykładowo zajmować sie wyszukiwaniem roznych produktow,
    ktory moj pracodawca potrzebuje, otrzymalbym prowizje za realizowany
    obrot. Mam kilka pytan, do bardziej doswiadczonych forumowiczow:
    1. Czy taka forma mojego dzialania, na rzecz bylego pracodawcy, moze
    byc prowadzona jako Dzialanosc Gospodarcza? Pytam, bo wiem, ze ustawy
    sie troche zmienily, jesli chodzi o samozatrudnienie, a ja chcialbym
    skorzystac z obnizonej podstawy ZUSu oraz innych mozliwosci,
    rozliczania sie, jako firma.

    2. Pracodawca zaoferowal mi mozliwosc uzywania samochodu sluzbowego
    (samochod + paliwo) do tego ewentualnie telefon komorkowy. Jak ten
    temat ugryść? Moze spisać umowę użyczenia samochodu, co z
    ubezpieczeniem?

    Z góry dziekuje za wszelkie sugestie,
    Pozdrawiam
    Janek