  • Data: 2004-09-05 11:05:53
    Temat: ile mi przysluguje urlopu i jak go wykorzystac?
    Od: "Kwik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wittam,

    jestem studentem 3. roku, oprocz tego pracuje w restauracji. Mam umowe na
    czas okreslony na 1/8 etatu, ale de facto placone mam i tak od godziny, i w
    sumie pracuje chyba na pelny etat lub nawet wiecej. Umowa zostala podpisana
    od 1 maja, teraz chce ja rozwiazac (razem to bedzie 4,5 m-ca). Chcialem sie
    dowiedziec ile przysluguje mi urlopu po takim okresie pracy, i czy bardziej
    oplaca sie isc na platny urlop w okresie wypowiedzenia, czy tez otrzymac
    ekwiwalent urlopowy? Chcialbym takze sie dowiedziec ile obejmuje taki dzien
    urlopu - czy obejmuje on 1/8 standartowego dnia pracy (bo na taka czesc
    jestem zatrudniony) czy tez jest to jakos liczone srednia z ostatnich
    miesiecy? Krotko piszac - jak to obliczyc i wyegzekwowac od pracodawcy
    (jesli macie przepisy to bardzo prosze)

    dzieki i pozdrawiam
    Kwik

    PS przepraszam za crosspost