  • 1. Data: 2002-08-09 07:54:30
    Temat: Długi
    Od: "Qwax" <...@...q>

    Właścicielka XX Sp. z o.o. ma do spłaty zasądzone naprawienie szkody
    (na rzecz banku) w wysokości 3000 zł (pod karą odwieszenia wyroku).
    Jednocześnie XX Sp.z.o.o. (z działu finansów) udzieliła pożyczek
    (niespłaconych) na kwotę sumaryczną przewyższającą (znacznie) kwotę
    3000 zł.

    Czy istnieje prawna forma transferu zadłużenia?

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 2. Data: 2002-08-09 07:56:16
    Temat: Re: Długi
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    A.D. Fri, 09 Aug 2002 o 09:54 GMT Qwax uznal za stosowne
    oznajmić wszem i wobec:

    > Właścicielka XX Sp. z o.o.

    rozumiem, że wspólniczka

> [...]
    > Jednocześnie XX Sp.z.o.o. (z działu finansów) udzieliła pożyczek
    > (niespłaconych) na kwotę sumaryczną przewyższającą (znacznie) kwotę

    1) czy to ta sama osoba fizyczna co w pierwszym zdaniu, czy to spółka
    udzielila pożyczki?
    2) czy obowiązek naprawienia szkody jest związany z czynem niedozwolonym?
    3) ta druga/ten drugi XX udzielili pożyczek bankowi czy komuś innemu?
    4) we własnym imieniu czy w imieniu spółki?

    > Czy istnieje prawna forma transferu zadłużenia?

    odpowiedz to ci powiem, bo jak na razie za dużo możliwości powstaje :)

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 3. Data: 2002-08-09 08:11:15
    Od: "Qwax" <...@...q>

    > rozumiem, że wspólniczka
    (z rodziną)

    kwotę

    > 1) czy to ta sama osoba fizyczna co w pierwszym zdaniu, czy to
    spółka
    > udzielila pożyczki?

    Spółka

    > 2) czy obowiązek naprawienia szkody jest związany z czynem
    niedozwolonym?

    Pobranie z prywatnej karty PŁATNICZEJ (nie kredytowej) więcej niż na
    niej było w Millenium się to zdarzało - (z trzech IDENTYCZNYCH spraw
    trzech osób dwie zostały umożone a trzecia zakończyła się wyrokiem -
    Kretyńskie polskie prawo)

    > 3) ta druga/ten drugi XX udzielili pożyczek bankowi czy komuś
    innemu?

    osobom prywatnym na podstawie umowy cywilnej

    > 4) we własnym imieniu czy w imieniu spółki?

    W imieniu spółki

    > odpowiedz to ci powiem, bo jak na razie za dużo możliwości powstaje
    :)

    Udzielę wszelkich możliwych informacji (bo mi babę wsadzą - za
    bezdurno)

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 4. Data: 2002-08-09 08:18:35
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    A.D. Fri, 09 Aug 2002 o 10:11 GMT Qwax uznal za stosowne
    oznajmić wszem i wobec:

> [...]

    > niej było w Millenium się to zdarzało - (z trzech IDENTYCZNYCH spraw
    > trzech osób dwie zostały umożone a trzecia zakończyła się wyrokiem -

    a nie można się odwołac od tego wyroku?
    ZTCW Millenium rzadko przestrzega własnych procedur, moze są uchybienia
    formalne

    > innemu?
    >
    > osobom prywatnym na podstawie umowy cywilnej

    > W imieniu spółki

    można zatem:

    1) podpisać umowę z bankiem i pożyczkobiorcami,
    że pożyczka zostanie spłacona na rzecz banku
    (bank musi sie na to zgodzić - to pewnie zależy od tego
    jakie są szanse na odzyskanie pożyczki).

    2) spółka może zobowiązać się, że zapłaci te pieniądze
    zamiast wspólniczki i nakazać pożyczkobiorcom spłatę
    na rzecz banku - ale to odniesie skutek dopiero w momencie
    faktycznej spłaty.

    to tak na szybko

    pozdrawiam

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 5. Data: 2002-08-09 09:10:21
    Od: "Qwax" <...@...q>

    > a nie można się odwołac od tego wyroku?

    Można było ale - Panienka w sądzie nie umie liczyć i oświadczyła że
    odwołanie złożone zostało po terminie.
    mimo że było złożone w 7 dniu kalendarzowym

    > ZTCW Millenium rzadko przestrzega własnych procedur, moze są
    uchybienia
    > formalne

    Sąd ma to w d.... Były lepsze kwiatki (np. pobranie z konta kwoty
    1.79zł w bankomacie.)
    Ale zgodnie z prawem "Wydruki Bankowe są Prawnie wiarygodne!!!"
    Efekt był jedynie taki że na pierwszych wydrukach był debet = 16tyś a
    na ostatnim 3000. I nikt nie potrafił wyjaśnić jak karta płatnicza
    wypłacić mogła wiecej niż było na koncie?
    Dla Pani sędziny to nie było ważne.

    Za resztę dziękuję

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 6. Data: 2002-08-09 09:29:12
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    A.D. Fri, 09 Aug 2002 o 11:10 GMT Qwax uznal za stosowne
    oznajmić wszem i wobec:

    > na
    > spraw
    > wyrokiem -

    > Można było ale - Panienka w sądzie nie umie liczyć i oświadczyła że
    > odwołanie złożone zostało po terminie.

    dostaliście postanowienie o odrzuceniu apelacji?
    jeśli zrezygnowaliście po tym co mówi jakaś tam pani :)
    no comments :-)))

    powodzenia

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 7. Data: 2002-08-09 09:39:02
    Od: "Qwax" <...@...q>

    > dostaliście postanowienie o odrzuceniu apelacji?
    > jeśli zrezygnowaliście po tym co mówi jakaś tam pani :)
    > no comments :-)))

    Nie wiem do końca jak to było (kobita już jest tak znerwicowana że
    .....)
    Ponoć kobita odmówiła przyjęcia apelacji w biurze podawczym a moje
    niewieście, z nerwów, nie było się w stanie przebić. (reszta to już
    kwestia charakteru mojej niewiasty - a o tym by długo)

    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję

    Qwax