  • 11. Data: 2021-01-28 10:12:51
    Temat: Re: ...i zabił go dowcip
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Krystek <k...@u...pl> wrote:

    > Jest sobie żartowniś, który dzwoni do kogoś, mówi mu coś co powoduje
    > nagłe wzburzenie u rozmówcy, zawał i w końcu śmierć odbierającego
    > telefon. Oczywiście ten żartowniś chciał tylko psikusa sprawić.

    Temat ciekawy. Nie wiem, ale mam inną ciekawostkę.

    Jest gość, dziennikarz, ma epilepsję. Dostaje tweeta z migającym obrazkiem
    i komentarzem "za to, co piszesz, zasługujesz na atak padaczki". Dostaje
    ataku padaczki. Policja zatrzymuje żartownisia, nie wiem, jaki był dalszy
    finał, ale kojarzę, że gość został skazany.

    https://www.theverge.com/2017/3/17/14959168/kurt-eic
    henwald-fbi-arrest-strobe-epilepsy-twitter

    https://www.nytimes.com/2017/03/17/technology/social
    -media-attack-that-set-off-a-seizure-leads-to-an-arr
    est.html

    https://www.dallasnews.com/news/crime/2019/12/13/ass
    ault-by-twitter-guilty-plea-expected-in-attack-targe
    ting-dallas-author-kurt-eichenwald/

    "The unusual case has shown how online tools can be deployed as weapons
    capable of physical harm."

    "This electronic message was no different than a bomb sent in the mail or
    anthrax sent in an envelope"

    W sumie ciekawe, czy to chory nie powinien mieć na komputerze jakichś
    mechanizmów, które chroniłyby go przed atakami epilepsji. W końcu komputer
    nie powinien być niebezpieczny dla użytkownika (i dla zdrowego nie jest).
    Przed szokującymi informacjami się nie da łatwo uchronić, ale przed szybko
    migającymi obrazami powinno się dać...

    --
    Wpada zajączek do lisiej nory i pyta:
    - Jest ojciec?