  • 11. Data: 2006-01-06 12:55:42
    Temat: Re: honor policji
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    "mauser50" <m...@g...com> wrote in message
    news:dplnlk$r6n$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    Znasz szczegóły? A juz się odgrażasz. A zaufania uczono nas 60 lat. To też
    nie powołuj się na nie. Zwłaszcza jak jesteś związany z policją.

  • 12. Data: 2006-01-06 13:09:31
    Od: "Kompaner" <k...@w...pl>

    > Znasz szczegóły? A juz się odgrażasz. A zaufania uczono nas 60 lat. To też
    > nie powołuj się na nie. Zwłaszcza jak jesteś związany z policją.

    Witam!
    Jeśli jesteś taki stary, to powinieneś pamiętać jak wyglądały polskie ulice
    kiedyś, a jak dzisiaj.
    A wypowiadać się może każdy, związany czy niezwiązany, aby mówił za siebie.
    Jeśli w tym wieku tego nie wiesz, to potrzebujesz kolejnych 60 lat nauki.
    Na naukę nigdy nie jest za późno, choć są wyjątki, ale te potwierdzają ponoć
    regułę.
    Kompaner

  • 13. Data: 2006-01-06 13:14:12
    Temat: Re: Warning
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Gdzies w TV pokazano uszkodzenia tego radiowozu - to bylo niewielkie
    > wgniecenie drzwi. Gdyby faktycznie policjant otworzyl drzwi przed jadacym
    > 200km/h motocyklem (pomijajac juz precyzje tej oceny predkosci), to drzwi
    > tego radiowozu by znaleziono 100m dalej, razem z reka tego kto te drzwi
    > otwieral.

    wystarczy ze by zachaczyl o drzwi a tragedia (dla motocylisty gwarantowana)
    nie musial na czolowe poleciec.

  • 14. Data: 2006-01-06 13:21:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Przemek R... napisał(a):

    > wystarczy ze by zachaczyl o drzwi a tragedia (dla motocylisty gwarantowana)
    > nie musial na czolowe poleciec.

    O ile pamietam drzwi byly wgniecione nisko i w polowie ich dlugosci -
    tak jakby uderzyc w nie kolem.
    To o czym mowisz moglo by miec miejsce gdyby uszkodzona byla krawedz
    drzwi, a motocyklista uderzony np. w reke otwieranymi drzwiami.

    Gdyby przy takiej predkosci uderzyl w drzwi kolem to zniszczyl by ten
    radiowoz, albo chociaz urwal drzwi.

    Nie mam pomyslu jak trzebaby poustawiac pojazdy, zeby jadac z taka
    predkoscia uderzyc w srodek otwartych drzwi, jednoczesnie nie niszczac
    ich mocno.

  • 15. Data: 2006-01-06 13:21:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Niestety to jest twoja subiektywna opinia i nie posiadasz wglądu do akt
    > sprawy, a za pomówienia też można odpowiadać. Uważam że należy poczekać na
    > prawne zakończenie tej sprawy myśle, że ekspertyza uszkodzeń pojazdów była
    > przeprowadzana poza Policją niezależnym instytucie i wydał ja biegły.

    a co powiesz na zignorowanie dowodow przyniesionych przez dziennikarzow na
    policje?
    Bo nagranie z kamer gdzie ewidentnie widac ze radiowoz ktory mial go scigac
    stal sobie na stacji
    jest dowodem swiadczacym o matactwie policji.

    P.

  • 16. Data: 2006-01-06 13:24:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Przemek R... napisał(a):

> [...]
    > stal sobie na stacji
    > jest dowodem swiadczacym o matactwie policji.

    A gdzies mozna te dowody zobaczyc. Zazwyczaj dziennikarze nie
    odpuszczaja takich spraw i trabia wtedy w mediach do skutku.

    A tu raz slysze ze na stacji stal radiowoz, raz ze to ten motocyklista
    stal na tej stacji, jeszcze inny raz ze radiowozow to tam wogole kilka
    bylo...
    A ci dziennikarze od tych niezbitych dowodow poszli na policje, ta ich
    olala, a oni olali sprawe... Dziwne nieprawdaz?

  • 17. Data: 2006-01-06 13:43:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > "komu Pan wierzy polijantowi czy takiemu gowniarzowi ktory szkoly nie
    > skonczyl" . Jezlei mialbym wplyw na to
    > to nastepnego dnia ta osoba juzby nie pracowala.

    Najpierw skończ szkołę, gówniarzu;)

  • 18. Data: 2006-01-06 14:48:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > O ile pamietam drzwi byly wgniecione nisko i w polowie ich dlugosci -

    mogli w momencie zajechania otwierac dwrzi on ciachnac motocyklem o nie w
    taki sposob ze sie
    zamknely i tym samym stracic panowanie nad nim.

    P.

  • 19. Data: 2006-01-06 14:48:47
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Przemek R... napisał(a):

    > mogli w momencie zajechania otwierac dwrzi on ciachnac motocyklem o nie w
    > taki sposob ze sie
    > zamknely i tym samym stracic panowanie nad nim.

    Tylko uszkodzenia drzwi byly takie ze musialby jechac wtedy bardzo wolno.
    Gdyby jechal szybko to by je urwalo a nie zamknelo, a przynajmniej
    zgielo w pol.

    A tam bylo tylko wgniecenie.

  • 20. Data: 2006-01-06 14:49:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:dpk4hc$il1$1@inews.gazeta.pl...

    > Najpierw skończ szkołę, gówniarzu;)

    skonczylem :-) a ty studia zaczales, bo jak tak :-)

    P.