  • 1. Data: 2006-01-05 19:38:29
    Temat: Bronisław Młodziejewski - kolejny debil "biegły"
    Od: Sanctum Officium <m...@o...pl>

    Wrozy z fusow i kuli. Przyjmuje we czwartki i piatki z siedzibie PTK w
    Warszawie. Specjalizuje sie w wyliczeniu czegos czego nie mozna, pod
    warunkiem ze mu dobrze zaplaca. Najlepiej przeciwko przeciwnikom
    politycznym. Obojetgnie czyim, byle za to placili.

    Czy to ten sam z Listy TW pana Bronislawa?

    Jezeli tak, to by tlumaczylo dyspozycyjnosc.

    """""""""""""""""""

    Czwartek, 5 stycznia 2006

    "W chwili wypadku Szynalska miała we krwi ok. 1 promila"

    PAP

    Biegły toksykolog prof. Bronisław Młodziejewski potwierdził przed sądem
    wcześniejszą opinię, wydaną na podstawie badań retrospektywnych, że była
    posłanka Renata Szynalska w chwili spowodowania wypadku drogowego miała
    od 0,8 do 1,2 promila alkoholu we krwi.

    Toksykolog wyjaśnił, że dysponował wynikami dwóch próbek wydychanego
    powietrza na podstawie których mógł określić zawartość alkoholu w
    organizmie w chwili wypadku. Szynalska została poddana badaniu alkomatem
    ok. cztery godziny po wypadku. Badanie to wykazało 0,40 i 0,35 promila
    alkoholu we krwi.

    Biegły dodał, że zapoznał się z wyjaśnieniami Szynalskiej, która
    twierdziła, że dzień przed wypadkiem, wieczorem wypiła dwa piwa. Według
    Młodziejewskiego taka dawka alkoholu powinna zostać wyeliminowana z
    organizmu już następnego dnia rano. Natomiast wypadek, który spowodowała
    Szynalska miał miejsce ok. godz. 15.30.

    Szynalska oskarżona jest o to, że we wrześniu w 2004 r., prowadząc
    samochód pod wpływem alkoholu, potrąciła przechodnia na przejściu dla
    pieszych. B. posłanka (SLD, później niezrzeszona) przyznaje się do
    spowodowania wypadku, ale odrzuca zarzut o nietrzeźwości. Grozi jej do
    trzech lat więzienia. (jask)

  • 2. Data: 2006-01-05 19:41:57
    Od: Sanctum Officium <m...@o...pl>

    A tutaj jest foto debila rzadowego:

    http://www.muza.com.pl/images%5Cautorzy%5CAnatomiaZ.
    jpg
    (lysy, po srodku)

  • 3. Data: 2006-01-05 19:44:40
    Od: "Sanctum Officium" <k...@g...pl>

  • 4. Data: 2006-01-05 19:48:34
    Od: "Sanctum Officium /prawdziwy/" <k...@g...pl>

    "Sanctum Officium" <m...@o...pl> wrote in message

    (...)

    Ponizej kilka pseudonimów tego trolla

    ans
    cleared
    dell
    glo
    para
    Sanctum Officium <-- podszył się pode mnie!
    troll
    TW Bolek
    ultra

    MK