  • 1. Data: 2006-01-05 20:00:29
    Temat: Przyjmowanie recept ze Slaska w Warszawei
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Witam,

    Mamy z dziewczyna problem. Ma recepty wystawiane przez lekarza ze Slaska
    ktore chce kupic w Warszawie. Dwie apteki obok mnie (Gocław) odmowily
    sprzedazy leku, ze taka recepta "nie moze byc" - druga nawet powolala
    sie na jakies papierowe wytyczne z NFZ (ogladalem) gdzie jest napisane
    ze zolta recepta jest kopia a refunduje sie tylko na podstawie bialej.

    Pozostale kilka aptek ktore odwiedzilismy w Warszawie nie robilo zadnych
    problemow.

    Kto ma racje?

    Jesli ja (my) to jak wymusic na aptece sprzedaz tego leku na recepte?
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \