  • 1. Data: 2005-08-21 09:31:54
    Temat: hmmmm, co o tym sądzicie?
    Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl>

    Policyjna akcja "Promil"
    Mazowieccy policjanci prowadzą w niedzielę akcję prewencyjno-kontrolną
    "Promil" - sprawdzają stan trzeźwości _pieszych_ oraz kierowców.

    za
    http://fakty.interia.pl/news?inf=658347

    Z tego co się orientuję to pieszy nie musi być trzeźwy,
    zakaz spożywania alkoholu dotyczy prowadzących.

    pozdr.lisu

  • 2. Data: 2005-08-21 09:49:42
    Temat: Re: hmmmm, co o tym sądzicie?
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Policyjna akcja "Promil"

    Mnie rozbawilo co innego, nie pamietam tylko czy dotyczy
    to tej samej akcji. Podobno przylapanym kierowcom,
    nawet tym z minimalna dopuszczalna iloscia procentow
    w oddechu, *kaze sie* ogladac jakies albumy przedstawiajace
    miejsca wypadkow.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-08-21 09:51:30
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 21 Aug 2005 11:31:54 +0200,
    wytnij_to <(wytnij_to)k_s_lis_@poczta.onet.pl> screamed:
> [...]
    >
    > za
    > http://fakty.interia.pl/news?inf=658347
    >
    > Z tego co się orientuję to pieszy nie musi być trzeźwy,

    Oczywiście, że nie musi. Może również.

    > zakaz spożywania alkoholu dotyczy prowadzących.

    Nie tylko.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 11:50:58 user up 10710 days, 23:45, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Atheism is a non-prophet organization.

  • 4. Data: 2005-08-21 10:13:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > nawet tym z minimalna dopuszczalna iloscia procentow
    > w oddechu, *kaze sie* ogladac jakies albumy przedstawiajace

    akurat z albumem to dobry pomysl, tak samo powinno sie instruowac dzieci
    co grozi przy pewnych czynnosciach, np przy zabawie z kuchenka gazowa, itd

    P.

  • 5. Data: 2005-08-21 10:16:03
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > akurat z albumem to dobry pomysl,

    wybacz, ale co w przypadku gdy ktos nie ma ochoty
    ogladac czegokolwiek? bo w programie TV wlasnie
    niedopowiedziano co w takim przypadku :)

    mowie caly czas o wyniku testu w granicach dopuszczalnych.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2005-08-21 10:32:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > wybacz, ale co w przypadku gdy ktos nie ma ochoty
    > ogladac czegokolwiek? bo w programie TV wlasnie
    > niedopowiedziano co w takim przypadku :)

    tzn odmawia wykonania polecenia policjanta ? :-)

    P.

  • 7. Data: 2005-08-21 11:34:35
    Od: scream <n...@p...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > tzn odmawia wykonania polecenia policjanta ? :-)

    a policjant to wyrocznia? jak Ci powie, że masz klęczeć, to musisz to
    zrobić? :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2005-08-21 11:58:49
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > jak Ci powie, że masz klęczeć, to musisz to
    > zrobić? :)

    albo bedziesz dymal pompki kocie! :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 9. Data: 2005-08-21 12:38:57
    Od: "LukasB" <t...@t...prl>

    > a policjant to wyrocznia? jak Ci powie, że masz klęczeć, to musisz to
    > zrobić? :)

    Jak znajdzie na to art. ... ;-)