  • 11. Data: 2006-05-13 17:30:35
    Temat: Re: hmmm czy temat prawo bud
    Od: "seba" <s...@o...pl>

    a jednak śledzisz jeszcze wątek :))
    co do płacenia to wyraziłem moją opinię na tamat pieniędzy i jakości obsługi
    przez niektórych prawników :( Kilkoakrotnie wielka nadzieja i
    obiecywania oczywiście za pieniądze ale efekt mierny. Nie wiedziałem o
    istnieniu takiej grupy więc postanowiłem znalść i zadać wątek . Po prostu
    nawet za pieniądze , które jak pisałem kilkakrotnie były zapłacone za jedną
    sprawę różnym prawnikom nic tak prawdę w zamian sensownego się nie
    dowiedzialem . Dlatego śladem innych grup ( o innej tematyce ) postanowiłem
    zadać pytanie na forum. Nie traktuję forum jako grupy do reklamowania się bo
    gdyby tak było to pewnie poszukał bym w wyszukiwarce internetowej jakiejś
    kancelarii i tyle . O taki sobie dałem temat w tej sprawie oczekując
    dyskusji no ale ......... niewyszło

    pzdr
    Seba

  • 12. Data: 2006-05-14 13:20:03
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "seba" napisał
> [...]
    > internetowej jakiejś kancelarii i tyle . O taki sobie dałem temat w tej
    > sprawie oczekując dyskusji no ale ......... niewyszło

    I na tym polegają grupy dyskusyjne, ludzie którzy się tu udzielają
    interesują się prawem, ale 90% z nich nie ma żadnego wykształcenia ogólnie
    rzecz biorąc "prawniczego", że o praktyce nie wspomnę, dlatego trzeba
    wszystko traktować z przymrużeniem oka. A co do profesjonalizmu niektórych
    osób świadczących pomoc prawną - jak wszędzie, nie każdy przejmuje się tym
    co robi, przy czy na pewno dużą rolę odgrywa tu zbyt mała konkurencja. W
    sądach widuje się bez przerwy tych samych ludzi, którzy "odklepują"
    prowadzone przez siebie sprawy, i co dziwne dotyczy to także aplikantów, co
    mnie trochę martwi. No ale żeby nie było zbyt pesymistycznie to już niedługo
    będzie lepiej - VII RP nadchodzi!!!

    --
    PAVEL