  • 1. Data: 2003-01-31 08:57:57
    Temat: Harmonogram pracy
    Od: "Alex" <a...@w...pl>

    Kto w firmie ma obowiazek ustalania harmonogramu pracy?
    Kadrowa? Kierownicy dzialow? Szef?
    Sprawa wyglada tak, ze kadrowa zada od kazdego pracownika
    harmonogramu pracy, ktory ma jej byc dostarczony.
    Wydaje mi sie, ze to ona powinna wydawac harmonogramy,
    a odbierac ewidencje. Mam racje?

    Alex

  • 2. Data: 2003-01-31 12:48:02
    Temat: Re: Harmonogram pracy
    Od: w...@w...pl

> [...]
    >
    > Alex
    >
    > Obowiązek taki ciąży na pracodawcy. W zależności od formy prawnej będzie to
    właściciel (przy os.fiz. prowadz. dział. gosp. lub spółkach osobowych) lub
    zarząd (w spółkach kapitałowych).