  • 1. Data: 2004-09-13 08:41:49
    Temat: Proszę o wyjaśnienie
    Od: "Pola" <p...@p...fm>

    Bardzo proszę o wyjaśnienie mi następującego zjawiaska:

    Jeśli zwraca sie do Was osoba pokrzywdzona przez kogoś ( np. osobę fizyczną,
    firmę, grupę zorganizowaną) to wiele osób udziela im porady.
    Jeśli jednak osoba poszkodowana przez polskie organy sprawiedliwości prosi o
    podpowiedź jak ma walczyć o swoje prawa z policją, prokuraurą czy tez sądami to
    na grupie panuje zupełna cisza.!!!!

    Czyżby z tymi organamo nie należało walczyć i w ten sposób powiększać ich
    bezkarność???

    Pozdr. Pola

  • 2. Data: 2004-09-13 08:55:03
    Temat: Re: Proszę o wyjaśnienie
    Od: Arek <a...@e...net>

    [..]
    > Czyżby z tymi organamo nie należało walczyć i w ten sposób powiększać ich
    > bezkarność???

    Żyjesz człowieku w państwie policyjnym.
    Z wszystkimi tego konsekwencjami.
    Nie jesteś więc w stanie walczyć z tymi organami na drodze prawnej,
    a przecież innych rozwiązań nie będziemy Ci polecać bo od razu
    zakwalifikowaliby Cię jako terrorystę.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    Jeśli chcesz tanio rozmawiać - http://www.eteria.net

  • 3. Data: 2004-09-13 09:02:50
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia 13 Sep 2004 10:41:49 +0200, Pola <p...@p...fm>
    napisał:

> [...]
    > prosi o
    > podpowiedź jak ma walczyć o swoje prawa z policją, prokuraurą czy tez

    Bo w 95% owo "pokrzywdzenie" jest następstwem postepowania zgodnego z
    prawem. Niesłusznego, niesprawiedliwego, ale zgodnego z prawem.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 4. Data: 2004-09-13 09:14:55
    Temat: Re: Prosze o wyjasnienie
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/13/2004 10:41 AM, Pola wrote:
    [...]
> [...]
    > podpowiedź jak ma walczyć o swoje prawa z policją, prokuraurą czy tez sądami to

    Wykazanie, że organ postepuje niezgodnie z prawem lub popełnia
    przestepstwo jest trudne, wymaga wyjątkowo wysokich kwalifikacji,
    znajomości funkcjonowania samego prawa, jak i tzw. praktyki, np. metod
    "uwalania" spraw - więc na ogół w poście da się jedynie przyznać rację,
    bądź nie.
    Za poprowadzenie takiej sprawy, bez gwarancji, adwokat bierze z
    kilkadziesiat tysięcy, a i w tedy czyni to mało skutecznie, bo
    atakowałby "swoich".
    Ponadto większość statystyczna jest legalistami, tzn. nie przyjmuje do
    wiadomości, że prokurator, czy sędzia może być np. paserem - zauważ w
    orzecznictwie, że w odniesieniu do organiu nie mówi się o przestepstwie
    lecz o "błędzie". Oburzenie zwykle dotyczy środowiska młodych prawników,
    którzy postrzegają prawo jako normę do spełnienia, a nie narzędzie
    sprawowania władzy i czerpania profitów - z wiekiem zwykle to przechodzi.

    Pzdr: Catbert

  • 5. Data: 2004-09-13 09:16:56
    Od: "Pola" <p...@p...fm>

> [...]
    >

    > --
    > Falkenstein
    > Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

    Czyli zgodnie z tym, jeśli nie należysz do kasty to możemy Cię zupełnie
    bezkarnie skopać i zrobic z Tobą co nam sie tylko zechce.!!!!

    Czy to aby napewno tak??

    Pola

  • 6. Data: 2004-09-13 09:22:26
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Czyli zgodnie z tym, jeśli nie należysz do kasty to możemy Cię zupełnie
    > bezkarnie skopać i zrobic z Tobą co nam sie tylko zechce.!!!!
    > Czy to aby napewno tak??

    Trafiłaś prosto w sedno sprawy.

    pozrawiam
    Arek

    --
    Jeśli chcesz tanio rozmawiać - http://www.eteria.net

  • 7. Data: 2004-09-13 09:23:55
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia 13 Sep 2004 11:16:56 +0200, Pola <p...@p...fm>
    napisał:

    > Czyli zgodnie z tym, jeśli nie należysz do kasty to możemy Cię zupełnie
    > bezkarnie skopać i zrobic z Tobą co nam sie tylko zechce.!!!!
    >
    > Czy to aby napewno tak??

    Jeżeli zgodnie z prawem to tak. I żadna "kasta" nie ma tu nic do rzeczy.

  • 8. Data: 2004-09-13 09:29:00
    Od: "Pola" <p...@p...fm>

> [...]
    > którzy postrzegają prawo jako normę do spełnienia, a nie narzędzie
    > sprawowania władzy i czerpania profitów - z wiekiem zwykle to przechodzi.

    Czyli z motyką na słońce!!!!

    I jeśli wszyscy tak będziemy podchodzić, że to jest niemożliwe to w pewnym
    momencie stwierdzimy , że nasz świat składa się z LUDZI i Ludzików( roślinek)

    Powiem szczerze: STRACH MNIE OGARNIA

    Pozdr.

  • 9. Data: 2004-09-13 09:37:53
    Od: "Pola" <p...@p...fm>

    > Jeżeli zgodnie z prawem to tak. I żadna "kasta" nie ma tu nic do rzeczy.
    >

    > --
    > Falkenstein
    > Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

    Ok, to powiedz czy to jest zgodne z prawem czy też nie.

    "Protokół oględzin drzwi sporządzony przez policjanta: Z lewej strony drzwi
    znajduje się włącznik dzwonka, po naciśnięciu na ten włącznik nie usłyszano
    dźwięku dzwonka."
    Prokurator w swoim uzasadnieniu napisał" w tych drzwiach znajduje sie włącznik
    dzwonka, a osoba X stwierdziła, że dotykała tego włącznika."
    A konkretnie sprawa chodziła o to, że ta osoba X twierdziła, że tym dzwonkiem
    dzwoniła.

    I teraz pytanie czy przypadkiem prokurator nie manipuluje dowodami opierając
    sie tylko na cząstkowym opisie?

    Pozdr.Pola

  • 10. Data: 2004-09-13 09:45:55
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/13/2004 11:29 AM, Pola wrote:

    > Czyli z motyką na słońce!!!!

    Aż tak , to może nie.

    > I jeśli wszyscy tak będziemy podchodzić, że to jest niemożliwe to w pewnym
    > momencie stwierdzimy , że nasz świat składa się z LUDZI i Ludzików( roślinek)
    >
    > Powiem szczerze: STRACH MNIE OGARNIA

    No, uszy do góry - jeszcze niedawno za to, co tu można przeczytać
    trafilibysmy do pierdla - więc postep jest.

    Pzdr: Catbert