    From: "maya" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: help...straszna wspollokatorka +szkody
    Date: 13 Sep 2004 13:35:28 +0200

    Jestem w takiej sytuacji:
    mieszkam od 9dni na nowej stancji, na pietrze mieszka tez kilka osob. jedna z
    nich ma swoja pralke, gdzie waz do odplywu wody lezy sobie spokojnie w wannie
    bo odplywu brak, waz jest niezabezpieczony w zaden sposob ale wlascicielka
    pralki sadzi ze nie ma prawa wypasc...otoz obok stoi druga pralka taka zwykla
    frania...jej uzywalam(stoi obok weza)wlascicielka pralki w kilka dni po tym
    jak robilam pranie frania zalala wlascicieli domu (na dole).teraz zgania wine
    na mnie,ze niby wyciagnelam weza kapiac sie,bo waz mi przeszkadzal (biore
    tylko prysznic)albo przesunelam go frania.
    kto w takim przypadku jest odpowiedzialny za szkody i powinien pokryc straty?
    wlascicieka pralki czy osoba ktora niechcaco mogla naruszyc weza do odplywu
    wody ?
    prosze o pomoc,to bardzo pilne, i dziekuje z gory;(