  • 1. Data: 2002-09-09 11:50:11
    Temat: hamski i nie do zycia sąsiad !!!
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Witam.

    Piszę tu 1 raz i w zasadzie nie mam pewności czy na właściwą grupę, ale mam
    nadzieję że mi pomożecie. Otóż moja rodzina oraz sąsiedzi mają kłopot z
    sąsiadem (mieszka klatkę obok) któremu się na początku nie podobało
    chodzenie z psem na lince pod blokiem. Doszło do tego że poobrażał wielu
    ludzi a ostatnio nawet zaczepia matkę oraz używa wulgarnych słów obrażając
    nas. Mało tego przeprowadził się pod nas (miał po rodzinie to mieszkanie) i
    nawet przeszkadzać mu zaczęło pranie wywieszone na balkonie. Celem
    utemperowania gościa poleciałem na dół i powiedziałem że nie jest
    administratorem bloku, a on nawyzywał od hamów, gn..., h... itd. Dodam że
    gość nie pracuje i chyba zalega z czynszem. Jak ten problem rozwiązać, bo my
    i wiele innych rodzin jest przez niego steroryzowanych. Mnie nawet groził i
    mało co nie doszłoby do rękoczynów, więc poradzćie jak go albo wyeliminować
    albo ujażmić i przywołać do porządku. Czekam na jakieś rozwiązanie tej
    sprawy i podpowiedzi !!!!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 2. Data: 2002-09-13 13:05:08
    Temat: Re: hamski i nie do zycia sąsiad !!!
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

> [...]
    wyeliminować
    > albo ujażmić i przywołać do porządku. Czekam na jakieś rozwiązanie tej

    Nagraj jego pogróżki kamerą i pokaż policji.

    SOTB