  • 1. Data: 2002-09-09 11:09:09
    Temat: postepowanie administracyjne i sprawy z operatorem
    Od: "Przemysław Backiel" <p...@N...backiel.com.pl>

    Witam,

    Wytoczyłem sprawe dla jednego z operatorów telekomunikacyjnych, za to, ze
    wbrew dyrektywy z URTiP nie wydzierżawił mi kanalizacji teletechnciznej. I
    tutaj pojawia się problem, w tej chwili tenże oparator nie odbiera moich
    telefonów, nie odpisuje na pisma, nie odpisuje na ponaglenia udzielenia
    odpowiedzi, słowem, koniec, brak kontaktu, jako, ze zima sie zbliża a ja
    chciałbym ruszyć przed końcem września, mam pytanie, co robić?
    postepowanie w URTiP toczy się, jestem gotów pójść nawet na ugode z
    rzeczonym operatorem, ale nie moge sie nawet z nim skontaktowac
    co robić? do kogo się zgłosić?

    --
    Z poważaniem
    Przemysław Backiel