  • 1. Data: 2002-09-09 11:28:41
    Temat: czy rozprawa rozwodowa...
    Od: "cnu" <!c...@g...pl!>

    ...może odbyć się bez jednej strony?
    Jedno z małżonków wyprowadziło się (i wymeldowało) kilka lat temu
    wspólnoty majątkowej nie ma od około 10 lat
    praktycznie nie ma kontaktu i brak adresu
    rozpad jest raczej oczywisty tylko może być spory problem ze znalezieniem i
    ściągnięciem na rozprawę małożnka
    czy jest możliwość żeby dostać rozwód w takim wypadku?
    a jeśli jest to możliwe to jak wygląda wtedy sprawa kosztów?

    To pytanie pewnie skierowane jest do Sandry :) więc z góry dziękuję
    muszę co prawda wyjść ale po powrocie zaraz odpowiem na wszelkie ew pytania
    dodatkowe
    pozdrawiam
    CNU

    pisząc na priv usuń ! z adresu

  • 2. Data: 2002-09-09 13:35:59
    Temat: Odp: czy rozprawa rozwodowa...
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik cnu <!c...@g...pl!> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ali05t$hdv$...@a...dialog.net.pl...
    > To pytanie pewnie skierowane jest do Sandry :) więc z góry dziękuję
    > muszę co prawda wyjść ale po powrocie zaraz odpowiem na wszelkie ew
    pytania
    > dodatkowe

    :-) to fajnie bo ja teraz też wychodze ale udziele wszelkich informacji na
    ten temat w godzinach wieczornych ...do miłego

    Sandra

  • 3. Data: 2002-09-09 20:09:07
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik cnu <!c...@g...pl!> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ali05t$hdv$...@a...dialog.net.pl...
    > ...może odbyć się bez jednej strony?

    nie
    > Jedno z małżonków wyprowadziło się (i wymeldowało) kilka lat temu
    > wspólnoty majątkowej nie ma od około 10 lat
    > praktycznie nie ma kontaktu i brak adresu

    w pozwie wskazuje sie ostatnie znane miejsce ...czyli w tym przypadku adres
    powoda i inf. ,że nie powód nie ma pojecia gdzie przebywa czy zam. pozwany

    > rozpad jest raczej oczywisty tylko może być spory problem ze znalezieniem
    > ściągnięciem na rozprawę małożnka

    i to duży problem

    > czy jest możliwość żeby dostać rozwód w takim wypadku?

    po ustaleniu miejsca pobytu , zam .pozwanego tak w innych okolicznosciach
    nie...
    > a jeśli jest to możliwe to jak wygląda wtedy sprawa kosztów?

    Niedopuszczalne jest żądanie rozwodu przez kuratora małżonka
    nieobecnego.,pozostawałoby to w sprzecznosci z osobistym charakterem sprawy
    rozwodowej...

    Sandra

  • 4. Data: 2002-09-09 21:39:32
    Temat: Re: czy rozprawa rozwodowa...
    Od: "cnu" <!c...@g...pl!>

    witam :)

    > w pozwie wskazuje sie ostatnie znane miejsce ...czyli w tym przypadku
    adres
    > powoda i inf. ,że nie powód nie ma pojecia gdzie przebywa czy zam. pozwany

    czyli pozew rozwodowy mozna złożyć - tylko że nic z tego nie wyniknie
    a może separacja by choć z tego wyszła ?

    w każdym razie dziękuję baaardzo uprzejmie !!!
    pozdrawiam
    CNU

  • 5. Data: 2002-09-09 22:03:50
    Od: "cnu" <!c...@g...pl!>

    > art. 432 k.p.c W każdej sprawie o rozwód lub o separację sąd zarządza
    > przeprowadzenie dowodu z przesłuchania stron.
    >
    > Sandra

    ech ..
    czyli szukać, znaleźć i jeszcze zaciągnąć do sądu
    trudne zadanie :(
    dziękuję raz jeszcze
    CNU

  • 6. Data: 2002-09-09 22:04:06
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik cnu <!c...@g...pl!> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:alj3v1$ll1$...@a...dialog.net.pl...

  • 7. Data: 2002-09-09 22:10:40
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik cnu <!c...@g...pl!> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:alj5ci$mcj$...@a...dialog.net.pl...
    > ech ..
    > czyli szukać, znaleźć i jeszcze zaciągnąć do sądu
    > trudne zadanie :(

    prosze ale to nie tak:-) jeśli jest w polsce to niekiedy jest możliwość
    ustalenia adresu przez centralne biuro adresowe w Warszawie ale o to zwrócić
    się może sąd z uwagi na ochrone danych ...
    koszty wpisu ponosi strona wnosząca sprawę...ale może też wnosić o
    zwolnienie od kosztów w części bądź w całości...

    Sandra

  • 8. Data: 2002-09-09 22:17:51
    Od: "cnu" <!c...@g...pl!>

> [...]
    > koszty wpisu ponosi strona wnosząca sprawę...ale może też wnosić o
    > zwolnienie od kosztów w części bądź w całości...

    a co jeśli się nie znajdzie?
    osoba bezdomna to nie jest ale wielce prawdopodobny jest brak zameldowania
    (dlugi?).
    co zrobi sąd jeśli przez biuro adresowe nic się nie uda?
    oddali pozew?
    bo tu już niewiele można zrobić jeśli muszą być 2 strony a 1 nie ma :(
    no chyba że zgłosić zaginięcie :)
    ale to nie bardzo zgodne z prawda
    CNU

  • 9. Data: 2002-09-09 23:44:46
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik cnu <!c...@g...pl!> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:alj66r$mte$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
    > (dlugi?).
    > co zrobi sąd jeśli przez biuro adresowe nic się nie uda?

    nie , może wydac wyrok zaoczny w wyjatkowych sytuacjach a twoja taka jest
    ...tylko czeka cie bardzo długie postępowanie i zebranie materiału
    dowodowego by taki wyrok można było wydać ...

    podajesz w pozwie jak wczesniej pisałam swój adres jako znany obecnie nie
    wiesz gdzie przebywa...reszta nalezy do sądu ...dokładnie opisujesz sytuacje
    .

    Sandra