  • 1. Data: 2004-12-07 18:34:22
    Temat: gwarancja płytki - przydlugawe
    Od: "barth" <b...@o...pl>

    witam

    mam niewielkie pytanko, a wiem ze tutaj moge uzyskac odpowiedz

    na poczatku roku dokonalem zakupu plytek do kuchni (scienne + podlogowe) ...
    ... plytki zostaly "zamontowane" kolo marca
    ... po pewnym czasie plytki podlogowe zaczely ulegac uszkodzeniu pod wplywem
    roznych czynnikow, min wypadajacy z lodowki lakier do paznokci
    objawia sie to odpryskami na owych plytkach, zaznaczam iz sa to plytki
    podlogowe "(gres o odpowiedniej klasie scieralnosci)
    ...coz nie zastanawiajac sie dlugo zlozylem reklamacje w pewnej sieci
    sklepow ktore posiadaly plytki owego producenta
    ... wszystko ladnie pieknie - miesiac czasu na zgloszenie sie
    przedstawiciela owej firmy u mnie w domku celem dokonania ogledzin
    ... mija ponad miesiac - glucho wszedzie
    ... po kilku interwencjach (rowniez telefonach do producenta) pojawia sie
    przedstawiciel z calkiem innego regionu, tlumaczac iz kolega z tego regionu
    jest nowy (nie wiem czy to bylo takze powodem jego absencji)
    ... po pierwsze PRIMO - za przeproszeniem dupa (przepraszam), gdyz do
    rozpatrzenia reklamacji powinienem posiadac cala plytke (sztuk jedna) w celu
    dokonania badan przez producenta - ja talowej nie posiadalem bo podczas
    montazu wyliczony zapas sie rozszedl - tu byla peknieta, tu spadla, tu
    costam i nie zostalo nic...
    ... po drugie PRIMO - mija termin wyznaczony przez przedstawiciela firmy i
    nie ma odpowiedzi na reklamacje (ktora na pewno zostanie odrzucona - slowa
    przedstawiciela)

    wiec moje pytanie: - czy jest jakis przepis mowiacy ze jezeli nie zostanie
    odrzucona w terminie reklamacja to jest to rownoczesne (jednoznaczne) z
    uznaniem reklamacji (zdaje sie mi ze cos takiego kiedyszalem) ??

    czy ktos wie (mial juz takie doswiadczenie) co teraz zrobic ??

    dzieki i pozdrawiam

    barth

    ps. nazwe producenta i sieci sklepow gdzie to kupilem moge chetnie zapodac
    na "forum"